Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

icescape

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] icescape

    dank om te kijken

  • #2
    Re: icescape

    Prachtige opname Patrick, heel artistiek die vormen in het ijs

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: icescape

      De wilde ijssculpturen zijn door de kleuren en vormen schitterend op de plaats gezet. Met het hoogtepunt op een mooie plaats.
      Bedankt voor de grote ! Zie ik bij het hoogste punt, op de kleine afbeelding een halo ?
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: icescape

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Zie ik bij het hoogste punt, op de kleine afbeelding een halo ?
        denk het niet Johan want het is geen blend en er is ook heel weinig bewerking mee gemoeid

        Comment


        • #5
          Re: icescape

          Altijd interessant die ijsmassa die steeds inkrimpt. Grillige vormen en kleurvariatie zijn de ingrediënten vanop het water te aanschouwen. Goede beeldvulling en compo
          Daar ben ik niet geweest
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: icescape

            wat een verschil tussen de glinsterpinkstelingetjes in de grote en de kleine.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: icescape

              Mooi en niet mooi.
              Mooi in die zin dat je zeer goed heb weergegeven wat je zag. Fototechnisch dik in orde. Witbalans lijkt mij hier een uitdaging te zijn.
              Niet mooi in de zin dat ik niet van die grauwe, grijze kleuren in het ijs hou. Maar dat is dan weer iets persoonlijks.

              Bij nader inzien, klasseer ik de foto toch onder 'mooi'. Hij is gewoon te goed om niet mooi te zijn

              Comment


              • #8
                Re: icescape

                Foto die je gewoon in het groot moet zien..De details, structuur en schitteringen in het ijs zijn super..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: icescape

                  Eentje voor 101 gristonen, ik vind het een echt ijsland (schap) en knap !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: icescape

                    Schoontje. Weet hoe moeilijk het is om daar een deftige compositie te verkrijgen.
                    Ik zou persoonlijk het water weglaten.
                    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                    Website - 500px - Instagram

                    Comment


                    • #11
                      Re: icescape

                      dank voor de fijne reacties

                      Comment

                      Working...
                      X