Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs de Rijnoever

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Langs de Rijnoever

    is de herfst en zijn kleuren een uitnodiging om opnames te maken en er mee aan de slag te gaan. Bewuste kleurkeuze. Hier was de mist minder nadrukkelijk aanwezig.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Langs de Rijnoever

    Mooi herfstkleurenpaletje Raymond, goed gezien hoor
    Het blauw vind ik persoonlijk wel onnatuurlijk aanwezig

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Langs de Rijnoever

      Voor mij is het blauw er ook ver over, alleen de herfsttinten zonder water doet het beter voor mij. maar het is natuurlijk jouw keuze.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Langs de Rijnoever

        Zelf ben ik qua kleuren en contrast een purist, maar ik mag deze creatieve uiting toch ook wel graag zien. Verrassend.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Langs de Rijnoever

          Ja, daar was ik me van bewust dat deze voor en tegenstanders zou kennen vanwege mijn creatieve inbreng tot onklassieke voorstelling doch verrassen (Johan) vind ik al zeer positief !
          Dank voor de eerlijke gevoelens.
          @Johan : Ik heb je coördinaten ontvangen en opgeslagen. Hiermee dan bevestigd (sorry indien je twijfelde).
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Langs de Rijnoever

            hmmm... ben geen fan van dit blauw.

            paar dagen geleden met mijn boomlandschapje aan de slag geweest, en daar een martiaans bruinig ding van gemaakt. Hoewel het bij mij ook absoluut onnatuurlijk is, vind ik het toch minder confronterend dan dit giftig blauw.

            Maar ja, als symbool van het kapot vergiftigen van de natuur kan het wel tellen he.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Langs de Rijnoever

              Hier is bewust gekozen om het niet realistisch te laten ogen, als ik het dan ook vanuit dit standpunt bekijk dan kan ik het zeker smaken..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X