Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rhunne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rhunne

    Ik ben een absolute beginner inzake portretfotografie, maar deze vond ik zelf wel iets hebben.
    Tips, opbouwende kritiek en suggesties zijn altijd welkom. Zowel voor de nabewerking als de opname zelf.

    --> www.brandnewimage.be <--

  • #2
    Re: Rhunne

    Laat ik dan maar een reactie geven. Ik vind er eigenlijk weinig mis mee.
    Mooi zacht licht en mooie natuurlijke houding.
    Ik zou hem zelf veel meer croppen zodat de aandacht veel meer op het gezicht en hand komt.
    Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

    Comment


    • #3
      Re: Rhunne

      Persoonlijk vind ik hem overbelicht en redelijk ferm geflitst. Het zijn fouten die je maakt, ik ook en iedereen die uitprobeert. Zonder fouten maken leer je niet.
      Het mag dan wel een high key zijn toch mis ik detail in het gezicht, de neus lijkt groot omdat er te weinig detail in is en het hand en arm zijn ook plat zonder veel detail. Het haar met uitgroei doet de foto ook geen goed. Dit is mijn opinie, het kan zijn dat anderen er anders over denken maar als je niet veel commentaar krijgt geraak je er ook niet ver mee, hé.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Rhunne

        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
        Persoonlijk vind ik hem overbelicht en redelijk ferm geflitst. Het zijn fouten die je maakt, ik ook en iedereen die uitprobeert. Zonder fouten maken leer je niet.
        Het mag dan wel een high key zijn toch mis ik detail in het gezicht, de neus lijkt groot omdat er te weinig detail in is en het hand en arm zijn ook plat zonder veel detail. Het haar met uitgroei doet de foto ook geen goed. Dit is mijn opinie, het kan zijn dat anderen er anders over denken maar als je niet veel commentaar krijgt geraak je er ook niet ver mee, hé.
        Goede analyse, volledig mee eens.
        Toch een goede poging, ik ben zeker dat je mits wat oefening beter zal kunnen.

        Comment

        Working...
        X