Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zestigvoetkreek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zestigvoetkreek

    Bedankt om te kijken,
    mvg Christophe

    Voor de liefhebbers de zwart wit versie


  • #2
    Re: Zestigvoetkreek

    De steiger lijkt wel in het luchtledige te zweven, door de L.E.
    Omdat ik beiden geweldig vind ga ik geen keuze maken, maar ik geef je wel een dik compliment voor de prachtige omzetting.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Zestigvoetkreek

      Hele knappe opname Christophe, wat een rust met die lange sluitertijd
      één dingetje vind ik wel spijtig bij de kleurenversie, dat plakaatje links op de steiger
      De Zestigvoetkreek ... hoe kom jij daar terecht ? Ben je uit die buurt misschien ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Zestigvoetkreek

        Ik hou van de sfeer in kleur.

        Comment


        • #5
          Re: Zestigvoetkreek

          Bedankt Johan, fijn om te horen...

          Comment


          • #6
            Re: Zestigvoetkreek

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Hele knappe opname Christophe, wat een rust met die lange sluitertijd
            één dingetje vind ik wel spijtig bij de kleurenversie, dat plakaatje links op de steiger
            De Zestigvoetkreek ... hoe kom jij daar terecht ? Ben je uit die buurt misschien ?

            grts
            Sieg
            Hoi Sieg!
            Over het plakaatje heb ik getwijfeld, daarom heb ik bij ik eentje met en eentje zonder gepost, voor elk een verschillende titel
            Ik woon in Zomergem, tegen Gent
            Maar mijn zoektocht naar LE objecten, scheepswrakjes, paaltjes, steigers, staketsels, vuurtorens enz... gaat ver Sieg, en daar wil ik wel een kilometertje voor rijden met de auto.
            Zo heb ik op google maps al veel sterretjes staan
            Meestal zoek ik wat verschillende objecten in een gebied. Zo heb ik dus eergisteren de Clinge aangedaan, en Griete, die foto volgt nog.
            En recent nog een objectje ontdekt in Ossenisse... dus ik keer zeker nog eens terug, is maar 50 km van bij mij.
            Bedankt voor de reactie!
            mvg Christophe

            Comment


            • #7
              Re: Zestigvoetkreek

              Knap, voor mij de zawrt/wit !

              Comment


              • #8
                Re: Zestigvoetkreek

                Ga hier ook helemaal voor de zwart-wit...De omzetting met het "lichte" water vind ik echt super..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Zestigvoetkreek

                  zeer fijne fotografie !
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zestigvoetkreek

                    Zeer mooi Christophe, moeilijk kiezen tussen kleur en zwart wit.
                    In zwart wit komt het zachte van het water nog beter tot uiting.
                    Photography is an art of observation.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zestigvoetkreek

                      Wow, da's knap. Mijn voorkeur gaat naar de kleurenversie omwille van de prachtige blauwe tinten.
                      https://www.behance.net/Lynx1966

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zestigvoetkreek

                        Mooie foto's bekijk ik nog weleens een 2e keer. Na die 2e keer ga ik toch voor de Z/W, omdat daar het onwezenlijke van de (zwevende) steiger mooier tot uitdrukking komt.
                        Natuurlijk komt dat door de bewerking, maar dat is juist het mooie van deze vorm van fotografie ! Ik moet nodig ook weer eens zoiets doen. (bedankt voor het aansteken)
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zestigvoetkreek

                          Knappe foto's

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zestigvoetkreek

                            Bedankt voor de nagekomen reacties!
                            Fijn om te lezen, bedankt voor de appreciatie.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zestigvoetkreek

                              Prachtig gedaan. Ben zelf meer fan van de kleurenversie.

                              Knap hoe de bomen zeer statisch tegenover lucht en water staan, is dit soms een combinatie van twee foto's?
                              Misschien een ietwat domme vraag, maar ben er toch benieuwd naar..
                              Bouwjaar 1993. Canon 70D - Tokina 11-16- Canon 17-55 - ... + Canon powershot SX60

                              Comment

                              Working...
                              X