Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe creative cloud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe creative cloud

    Hallo Collega's,

    Ik heb een vervelend probleempje waar ik graag jullie hulp voor inroep want ik kan het niet oplossen.
    Ik heb een abb bij adobe : cc voor fotografen, dus Photoshop en lightroom, op Windows 10
    Daarbij heb je een kleine cloud ter beschikking waar ik graag gebruik van maak.
    Ik had een programma voor timelaps gedownload ( LRBTimelapse) en heb het op die cloud gezet
    omdat ik met zowel desktop als laptop werk. Het is dan gemakkelijk om te installeren.
    Op mijn laptop is er daar in die cloud iets fout gelopen, hij wil het niet synchroniseren en zegt dat de de bestandsnaam
    ongeldig is, U weet wel, er zou van die leestekens gebruikt zijn, ik zie in ieder geval geen enkel van die tekens staan in de naam.
    Als ik de naam wil veranderen om zeker te zijn dat er geen verboden tekens instaan zegt hij dat het bestand niet langer in
    de cloud staan.
    Ook bij verwijderen zegt hij dat het bestand daar zich niet meer bevind.

    Kan iemand mij helpen .

    Rexy
    Gino
    Nikon D7100 + D810 / Nikon 70-200 mm f2.8 / Tamron 24-70 mm f2.8 / Tamrom 90 mm f2.8 macro/ sigma 17-35 mm 2,8 - 4,0 / Tamron 70-300 mm en nog wat primelenzen
Working...
X