Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een noodstopje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] nog een noodstopje

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: nog een noodstopje

    Je laat ons meegenieten van een uitzonderlijke reis door uitzonderlijke opnames te tonen
    Wederom een pareltje hoor Patrick en de noodstop zeker waard

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: nog een noodstopje

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Je laat ons meegenieten van een uitzonderlijke reis door uitzonderlijke opnames te tonen
      Wederom een pareltje hoor Patrick en de noodstop zeker waard

      grts
      Sieg
      graag gedaan Sieg

      Comment


      • #4
        Re: nog een noodstopje

        Vooral de diagonaal van de watervallen heel goed gezien en vastgelegd...Het beetje grijzige donkere weer geeft hier extra sfeer aan de foto...Mooi..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: nog een noodstopje

          de drie watervallen zijn super, maar het kleur en fleurpalet van de rotsen is me een beetje te flets/donker om de foto aan mijn muur te willen hangen. nu, in dergelijk weer niet veel aan te doen denk ik.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: nog een noodstopje

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Vooral de diagonaal van de watervallen heel goed gezien en vastgelegd...Het beetje grijzige donkere weer geeft hier extra sfeer aan de foto...Mooi..
            Hier volg ik volkomen, knap gedaan!

            Groetjes Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: nog een noodstopje

              De 3 watervalletje die in een mooie diagonaal in het donkere landschappen tevoorschijn komen is prachtig.
              Snel stromend water zo te zien ! Mooi werk.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: nog een noodstopje

                Prima opbouw van het beeld. In drie ritmische elementen laat het water zich in schoonheid in sombere omstandigheden naar beneden vallen. Geen problemen met donkerte en kleur
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: nog een noodstopje

                  Heel mooi, een beetje een onverwacht beeld voor mij, die 3 watervalletjes die je dan nog zo netjes in 1 beeld krijgt ...
                  na dit en de 3 papegaaienduikers kijk ik al uit naar je volgende drievuldigheid
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X