Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Marie

    [IMG][/IMG]


    gr Danny

  • #2
    Re: Marie

    Ik vind het een beetje overflitst, er is geen detail meer in het gezicht wat het een wassen pop uitzicht geeft.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Marie

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Ik vind het een beetje overflitst, er is geen detail meer in het gezicht wat het een wassen pop uitzicht geeft.
      Ik durfde het al niet te zeggen, maar nu jij me voor bent Evelyn....
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Marie

        heb er 50 foto's van en vele zijn zelfs niet geflitst en is het gezicht ook zo ,ook bewerk ik er niks aan ,dus ja ,gaaf huidje van nature zeker gr Danny

        Comment


        • #5
          Re: Marie

          Het meisje heeft van nature zachte trekken en nu zie je geen detail in haar gave huidje.
          Toch wel jammer.

          Comment


          • #6
            Re: Marie

            Herstel... vanmiddag mijn beeldschermen met xrite gecalibreerd (na dit altijd met een andere tool te hebben gedaan) en zowaar, tis er niet over! Een erg gave huid, je kent van mij platen waar meer van de huid te zien is, maar ik vind dit toch ook wel cool.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment

            Working...
            X