Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laat me gerust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Laat me gerust

    Op het einde van een duik kwamen we dit beestje nog tegen. Hier zie je heel goed wat het effect is van de stralende zon in zeer ondiep, helder water... Jammer dat de zandvlakte wat overbelicht is dus, maar anderzijds komt de schildpad er wel heel goed op uit, vind ik zelf.

    Ter info trouwens, fantastisch goeie zwemmers en in tegenstelling tot hun landfamilie, niet in te halen...



    Just passing

    by Wim Bollein, on Flickr

    Canon G16 ; Inon S2000 x 2 ; ISO 100 ; f/4.5 ; 1/250sec ; 6mm

  • #2
    Re: Laat me gerust

    Wederom mooi Wim
    Heel aparte kleuren door de zon in het ondiepe water

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Laat me gerust

      zijn de hoge lichten niet nog wat te dimmen? Bij een zwarte achtergrond stoort het witte zand al veel minder. Zet het forum ens op zwart ipv classic of wit.
      Ze zijn inderdaad snel en je kan ze best niet proberen te volgen als ze naar boven gaan om te ademen, het kan je duur te staan komen :-)
      Last edited by Lazy Charles; 7 december 2016, 10:59. Reden: comentaar uitgebreid
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Laat me gerust

        Bedankt!

        Het scheelt inderdaad met een donkere achtergrond al, maar zoals gezegd, het stoorde me eigenlijk niet.

        @Lazy Charles, inderdaad, ik vraag me of die beestjes soms ook niet eens last krijgen van DCS. Als je weet dat die tot meer dan twee uur op diepte kunnen blijven...

        Comment

        Working...
        X