Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfstwandeling

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • herfstwandeling



    Last edited by Marsje; 7 december 2016, 12:58.

  • #2
    Re: herfstwandeling

    Oeps geen foto te zien hier

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: herfstwandeling

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Oeps geen foto te zien hier

      grts
      Sieg
      Bij mij is de foto wel te zien?

      Comment


      • #4
        Re: herfstwandeling

        Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
        Bij mij is de foto wel te zien?
        Bij mij ook niet...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: herfstwandeling

          Moderator Note: Verplaatst van Oordeel/Natuur&Landschappen naar Testforum, waar je alle hulp krijgt die je nodig hebt om reglementair te leren posten.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: herfstwandeling

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Moderator Note: Verplaatst van Oordeel/Natuur&Landschappen naar Testforum, waar je alle hulp krijgt die je nodig hebt om reglementair te leren posten.
            wat is er niet reglementair aan mijn post?
            Mvg
            Marsje

            Comment


            • #7
              Re: herfstwandeling

              Je eerste foto is niet zichtbaar, nog steeds niet.
              Ik plaats een schermafdruk:
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: herfstwandeling

                ik begrijp het niet, bij mij wel zichtbaar en ik heb nu een nieuwe post geplaatst op dezelfde manier bij stilleven en die is wel zichtbaar. Het zal hopelijk maar éénmalig zijn?
                Mvg
                Marsje

                Comment


                • #9
                  Re: herfstwandeling

                  Bij Stilleven?
                  Je bent een nieuwe topic begonnen in Natuur & Landschappen, met dezelfde foto als hier, zonder dit probleem eerst op te lossen!
                  Zie je dan niet dat je in je eerste post van deze topic een niet-zichtbare foto hebt, (met een grijs verbodsteken), gevolgd door een zichtbare foto?
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: herfstwandeling

                    Het zal wel een kwestie zijn van hoe het een en ander is ingesteld: prive / openbaar.

                    De TS ziet in beide gevallen de foto, anderen die geen toegang hebben tot prive gedeelte zien de foto niet.

                    Comment


                    • #11
                      Re: herfstwandeling

                      Moderator Note: Omdat het blijkbaar tweemaal om dezelfde foto gaat en TS intussen opnieuw heeft gepost (!) in Natuur&Landschappen ga ik deze topic sluiten. Het is precies om crossposting te vermijden dat wij:
                      1. een topic met een niet-zichtbare foto naar Testforum verplaatsen;
                      2. de TS hier leren om zichtbaar te posten;
                      3. na succes, de topic terugplaatsen waar we het vandaan hebben gehaald, en de onnodige posts opruimen.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X