Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Sentinels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] The Sentinels

    Een veel gefotografeerde locatie aan Buttermere lake.
    Pano van 6 staande opnames op 170mm.

    En natuurlijk ééntje op GROOT formaat.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: The Sentinels

    Prachtig warm licht had je hier Jos
    Zeer mooie locatie, die bergwand is wel impressionant t.o.v dat witte huisje

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: The Sentinels

      oh prachtig ,heel mooi licht op die bomen en er juist achter ,dat huisje is een mooi extra ,maar ik vind vooral die bergwand in de BG super ,dat zorgt voor een mooie diepte in je foto

      Comment


      • #4
        Re: The Sentinels

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        oh prachtig ,heel mooi licht op die bomen en er juist achter ,dat huisje is een mooi extra ,maar ik vind vooral die bergwand in de BG super ,dat zorgt voor een mooie diepte in je foto
        Zeer mee eens
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: The Sentinels

          fijne fotografie.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: The Sentinels

            Het landelijke i.c.m. de achtergrond komt op deze foto zeker mooi uit de verf .
            Ook het licht schuin/tegen doet mooie dingen. Het huis is een cadeautje, op die plaats ! Bedankt voor de grote.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: The Sentinels

              Ik kan de mooie commentaren alleen maar bijtreden.
              Prachtige pano

              Comment


              • #8
                Re: The Sentinels

                Ik hou niet zo van sigaaruitsnijdingen en ik zou ze op bepaalde expo's ook niet mogen tonen, niettegenstaande maak ik er soms toch ook eentje als deze er zich echt toe leent voor eigen gebruik. Ja, de sfeer is weer schitterend met veel romantiek en kleur in het beeld. Het blauwe water in de hoek vind ik dan weer storend in het geheel, komt me verwarrend over !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: The Sentinels

                  Bedankt allen weer voor de fijne reactie..

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Ik hou niet zo van sigaaruitsnijdingen en ik zou ze op bepaalde expo's ook niet mogen tonen, niettegenstaande maak ik er soms toch ook eentje als deze er zich echt toe leent voor eigen gebruik. Ja, de sfeer is weer schitterend met veel romantiek en kleur in het beeld. Het blauwe water in de hoek vind ik dan weer storend in het geheel, komt me verwarrend over !
                  Kan er gedeeltelijk wel in meegaan Raymond, de presentatie van zo'n pano hier op BD ziet er ook niet echt mooi uit, dit moet je dan ook gewoon beeldvullend zien vind ik.
                  Trouwens geen uitsnede hoor, zijn 6 verticale opnames als pano, niks aan gesneden.
                  Het blauw rechtonder, tja daar kan ik weinig aan doen, ga het niet niet proberen weg te foefelen met een warmere kleur, het is zoals het is..
                  Bedankt in ieder geval voor je fijne eerlijke reactie..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Sentinels

                    Terug een prachtige opname Jos!
                    Ben wel eens benieuwd of een zwart wit omzetting hier passend zou zijn, met die reflectie op het water en dat witte huisje...
                    Maar de kleuren zijn prachtig, met dat strijklicht.
                    mvg Christophe.

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Sentinels

                      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                      Bedankt allen weer voor de fijne reactie..



                      Kan er gedeeltelijk wel in meegaan Raymond, de presentatie van zo'n pano hier op BD ziet er ook niet echt mooi uit, dit moet je dan ook gewoon beeldvullend zien vind ik.
                      Trouwens geen uitsnede hoor, zijn 6 verticale opnames als pano, niks aan gesneden.
                      Het blauw rechtonder, tja daar kan ik weinig aan doen, ga het niet niet proberen weg te foefelen met een warmere kleur, het is zoals het is..
                      Bedankt in ieder geval voor je fijne eerlijke reactie..
                      Aan die 6 verticale opnames was ik even voorbij gegaan Jos, mijn excuses. Het resultaat is wel perfect !
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Sentinels

                        Christophe en Raymond bedankt voor de reacties nog..
                        Was ik stiekem al van plan om hier tzt ook een zwart-wit van te gaan maken Christophe..
                        Last edited by jos82; 9 december 2016, 22:12.
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: The Sentinels

                          Deze moet je inderdaad beeldvullend zien, anders doet dat afbreuk aan zo'n mooi gedetailleerd beeld. Prachtig Jos
                          https://www.behance.net/Lynx1966

                          Comment

                          Working...
                          X