Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meerdaalwoud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Meerdaalwoud



    herwerkte versie
    Last edited by Marsje; 6 december 2016, 19:42.

  • #2
    Re: Meerdaalwoud

    Mooi rekening gehouden in je compo met de aanwezige schaduwen, knap gedaan
    Op die manier heb je nog extra diepte verkregen
    Kleuren zou ik een beetje aanzetten of aanpassen zoals bij de eerste
    Mss zou een zw-wt het ook wel goed doen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Meerdaalwoud

      Goed rekening gehouden met de compo. De presentatie met de combinatie van licht en kleur is volgens mij sterk persoonlijk, ik kan deze lichte frisheid wel smaken. HDR toegepast ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Meerdaalwoud

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Goed rekening gehouden met de compo. De presentatie met de combinatie van licht en kleur is volgens mij sterk persoonlijk, ik kan deze lichte frisheid wel smaken. HDR toegepast ?
        heb inderdaad hdr toegepast om zoveel keus in licht en kleur als mogelijk te behouden. Deze inderdaad zeer licht gehouden. Ik weet het is niet direct iedereens smaak maar ik probeer ook een eigen tint te zoeken.

        Comment


        • #5
          Re: Meerdaalwoud

          De HDR afwerking niet helemaal mijn smaak, maar als je dit zelf mooi vind zeker zo houden, je eigen smaak is het belangrijkste...Compo vind ik wel erg mooi, vooral het schaduwspel is erg knap..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Meerdaalwoud

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            De HDR afwerking niet helemaal mijn smaak, maar als je dit zelf mooi vind zeker zo houden, je eigen smaak is het belangrijkste...Compo vind ik wel erg mooi, vooral het schaduwspel is erg knap..
            zo voel ik het ook aan wel denk ik toch dat de verscherping er over is ,zeer goed te zien aan het gebladerte en witte randen rond de boomstammen ,compo is idd heel mooi met die schaduwen

            Comment


            • #7
              Re: Meerdaalwoud

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              zo voel ik het ook aan wel denk ik toch dat de verscherping er over is ,zeer goed te zien aan het gebladerte en witte randen rond de boomstammen ,compo is idd heel mooi met die schaduwen
              Bbpatje, gelijk heb je er scheelt zeker iets aan de verscherping, een nieuwe versie is gepost

              Comment


              • #8
                Re: Meerdaalwoud

                wat een verschil die up veel beter hoor

                Comment

                Working...
                X