Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De scheve schone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De scheve schone

    Iedereen heeft er de mond van vol. Een toren die verzakt zoals in Pisa.
    Dan maar snel nog een opname een opname van de scheve toren mocht hij ooit eens omvallen ...


    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: De scheve schone

    Knappe nachtopname...Vooral de details in de gebouwen vallen me erg op...Knap..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: De scheve schone

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Knappe nachtopname...Vooral de details in de gebouwen vallen me erg op...Knap..
      Inderdaad, mooie scherpe en detailvolle opname

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: De scheve schone

        knappe opname, al heb ik de indruk dat je nog net iets meer gebruik had kunnen maken van de weerspiegelingen.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: De scheve schone

          Bedank voor de reacties. at de spiegeling betreft, moeilijk het was niet echt windstil en er was nog bootverkeer op de Reien. Ik had gehoopt op windstil en geen bootjes meer, maar je kan nu eenmaal niet alles wensen.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: De scheve schone

            Zekere een mooie nachtopname. Ook de verschillende lichtsoorten maken de foto. Verder kan ik alleen maar mijn voorgangers achterna lopen.
            Even plagen : Is de toren rechtgezet, of staat hij scheef aan de andere kant ?
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: De scheve schone

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Zekere een mooie nachtopname. Ook de verschillende lichtsoorten maken de foto. Verder kan ik alleen maar mijn voorgangers achterna lopen.
              Even plagen : Is de toren rechtgezet, of staat hij scheef aan de andere kant ?
              De toren staat recht Johan, de huizen staan scheef, ze gaan in Brugge nog veel werk hebben
              Prima opname voor mij hoor, mooie lichtsfeer en scherp
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: De scheve schone

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Zekere een mooie nachtopname. Ook de verschillende lichtsoorten maken de foto. Verder kan ik alleen maar mijn voorgangers achterna lopen.
                Even plagen : Is de toren rechtgezet, of staat hij scheef aan de andere kant ?
                de toren staat echt scheef ,beetje zoals Pizza en nog geen klein beetje ,
                ik ben van deze streek maar heb het nieuws ook nog maar pas vernomen ,en hier deze foto is juist van uit de richting getrokken waar je het best kan zien .
                de foto vind ik heel knap ,maar ik zou zeggen nog eens terug gaan als het water mooi glad is ,bvb later op avond ,heb ik ook al gedaan

                Comment

                Working...
                X