Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gepersonaliseerde digitale fotokalender 2017

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gepersonaliseerde digitale fotokalender 2017

    Graag vernam ik goede software om gepersonaliseerde jaarkalender 2017 te creëren

  • #2
    Re: gepersonaliseerde digitale fotokalender 2017

    Oorspronkelijk geplaatst door Herman Mirte Bekijk bericht
    Graag vernam ik goede software om gepersonaliseerde jaarkalender 2017 te creëren
    Wat bedoel je met gepersonaliseerd precies? Je eigen kalender met eigen foto's (12 bladen) of andere personalisaties?
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: gepersonaliseerde digitale fotokalender 2017

      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Wat bedoel je met gepersonaliseerd precies? Je eigen kalender met eigen foto's (12 bladen) of andere personalisaties?
      Ik bedoel, een jaarkalender met de 12 maanden op & blad a4 of a3 waarin ik 1 of meerdere eigen fotos kan plaatsen,
      dit bedoel ik met gepersonlaliseerde foto-jaar-kalender

      Comment


      • #4
        Re: gepersonaliseerde digitale fotokalender 2017

        Oorspronkelijk geplaatst door Herman Mirte Bekijk bericht
        Ik bedoel, een jaarkalender met de 12 maanden op & blad a4 of a3 waarin ik 1 of meerdere eigen fotos kan plaatsen,
        dit bedoel ik met gepersonlaliseerde foto-jaar-kalender
        Zo'n kalender zou ik zelf in Adobe Indesign maken. Maar ik moet bekennen dat Indesign voor de meeste mensen niet het makkelijkste programma is om onder de knie te krijgen.

        Je kunt bij de meeste Foto afdrukcentrales ook gebruik maken van hun KalenderTemplates en dan hoef je alleen maar je eigen foto's te uploaden en kennis van Software hoef je dan niet te hebben.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: gepersonaliseerde digitale fotokalender 2017

          Dit kan je ook makkelijk doen in Publisher.

          Comment

          Working...
          X