Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Lidnummer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD Lidnummer

    Hallo allemaal,

    omdat velen onder jullie, uw BD VZW lidnummer in de signature plaatsen, hebben wij de mogelijkheid voorzien om deze informatie ook te bewaren in jullie profiel pagina. Uiteraard is dit veld enkel handig voor de leden van de vzw en is dit geen verplicht veld.

    Ben je nog geen lid en wens je dit wel te worden, bezoek dan de VZW Pagina

    Sven
    Last edited by Sven; 6 september 2004, 23:29.
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Re: BD Lidnummer

    het is van vl.zaterdag geleden dat ik mijn lidgeld gestort heb
    war kan ik dat ergens terugvinden(niet mijn geld )maar mijn lidmaadschap
    sloefke
    gr, eb

    Comment


    • #3
      Re: BD Lidnummer

      Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
      het is van vl.zaterdag geleden dat ik mijn lidgeld gestort heb
      war kan ik dat ergens terugvinden(niet mijn geld )maar mijn lidmaadschap
      Om de periode stem ik de betalingen af, je krijgt dan ook een automatisch mailtje. En per periodes worden er lidkaarten verzonden.

      Sven, laat gewoon weten dat het iedereen zelf vrij staat zijn lidnummer in te vullen in zijn profiel via een speciaal veld hiervoor.

      mvg,
      peter

      Comment


      • #4
        Re: BD Lidnummer

        Ik had me graag lid gemaakt van BD voor 2005. Ik heb het formulier ingevuld en doorgestuurd maar moet ik nu wachten tot ik een lidnummer heb gekregen om het geld te storten om die te vermelden op het overschrijvingsformulier ? Of direct betalen met enkel de vermelding van mijn naam en adres ? Graag een antwoord aub.

        Alvast bedankt !
        My site : http://www.photografie.be

        Comment


        • #5
          Re: BD Lidnummer

          Oorspronkelijk geplaatst door peter
          Om de periode stem ik de betalingen af, je krijgt dan ook een automatisch mailtje. En per periodes worden er lidkaarten verzonden.

          Sven, laat gewoon weten dat het iedereen zelf vrij staat zijn lidnummer in te vullen in zijn profiel via een speciaal veld hiervoor.

          mvg,
          peter
          De periode van lidkaart opsturen zijn dan toch zééééééééér groot.Zit al maanden te wachten op mijn lidkaart van 2004!!!
          Mvg,Macroshopper.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: BD Lidnummer

            Ik heb je inschrijving ontvangen, we werken met jaarlijkse inschrijvingen en gebruiken 2 tarieven, voor 1 juli is het 25 euro en na 1 juli rekenen we nog maar de helft aan, 12.5 euro.

            We zijn nu begin december dus ik neem aan dat je lid wil worden voor 2005? Begin januari zetten we een 2005 inschrijvingspagina online...

            groeten,
            wim
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

            Comment


            • #7
              Re: BD Lidnummer

              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
              De periode van lidkaart opsturen zijn dan toch zééééééééér groot.Zit al maanden te wachten op mijn lidkaart van 2004!!!
              Mvg,Macroshopper.
              We moeten het wat groeperen, we laten de lidkaarten afdrukken op een A4 en er passen er 9 op 1 blad... Als je heel laat in het jaar inschrijft komen er maar weinig nieuwe leden bij dus kan het even duren tot je effectief je lidkaartje in je bezit hebt. Het laatste blad is een paar weken geleden reeds doorgegeven om af te drukken (ze worden niet geprint met een inkjet maar belicht op fotopapier) en zullen binnenkort toekomen...

              groeten,
              wim
              Last edited by Wim; 3 december 2004, 07:40.
              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

              Comment


              • #8
                Re: BD Lidnummer

                Oorspronkelijk geplaatst door Den Door
                Alvast bedankt !
                Ondertussen heb ik mijn lidgeld gestort voor 2005. hopelijk komt dit in orde en zal ik mijn lidkaart ergens in januari in de bus krijgen !
                My site : http://www.photografie.be

                Comment


                • #9
                  Re: BD Lidnummer

                  Ik heb mijn lidgeld gestort op 01/09/2004, lidkaart nog niet gezien.
                  Canon 10D,Canon 550D
                  BD0309BE
                  Je komt niet ver, als je niet dichtbij begint.

                  Comment

                  Working...
                  X