Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de wolken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] In de wolken


  • #2
    Re: In de wolken

    Mooie dromerige opname met heel aparte mist
    keel knap

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: In de wolken

      Heel mooi, voor mij mag er wel een stukje mist af. 16:9 formaat? En dan is het voor mij een toppertje
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: In de wolken

        Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
        Heel mooi, voor mij mag er wel een stukje mist af. 16:9 formaat? En dan is het voor mij een toppertje
        ha ha lol ik zou eerder een stukje lucht wegnemen ,zo hou je meer diepte over , maar sowieso een mooie foto Peter

        Comment


        • #5
          Re: In de wolken

          Inderdaad een stukje bovenaan af, zo zie je maar, ieder heeft zijn eigen idee van compo, maar tenslotte beslis jij

          Comment


          • #6
            Re: In de wolken

            Dank oor jullie reacties. Ook de aanbevelingen stel ik zeer op prijs.
            En tja, voor beide varianten is iets te zeggen. Probeer de beelduitsnede reeds te bepalen bij het maken van de foto. Bijsnijden achteraf wil ik eigenlijk maar minimaal. Waarom zoveel mist aan onderkant? Omdat het daar daadwerkelijk de diepte in gaat. Een portretopname laat de situatie iets beter zien.

            Comment


            • #7
              Re: In de wolken

              mooie foto, maar voor mij mocht ie een tietske scherper geweest zijn.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: In de wolken

                Gezien je verticale opname was daar heel wat potentieel aanwezig voor sfeervolle foto's te schieten. Ben ook voorstander van bovenaan wat af te nemen zodat de wolkensfeer behouden blijft.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X