Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orchideus circumitio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Orchideus circumitio

    Om het beestje maar een naam te geven...
    Eerst en vooral wist ik niet goed waar deze foto te plaatsen, twijfelde nog voor abstract & macro maar heb hem uiteindelijk maar hier geplaatst. Hopelijk is het correct voor jullie.
    Deze foto is een beetje uit mijn "comfortzone" maar wilde een keer iets anders proberen. Het idee erachter was om met een foto van een orchidee de bloemen ervan te laten draaien zodat het lijkt op de duizenden papieren bloemen die kinderen dikwijls aan zee of elders maken... Het zijn donkere dagen tegenwoordig dus dacht ik deze een beetje op te lichten met deze poging.
    Heel benieuwd wat jullie ervan vinden...
    Groetjes, Marchristan.


  • #2
    Re: Orchideus circumitio

    Is toch heel goed gelukt, vooral de hele zachte afwerking doet het hier goed
    Een beetje een dromerig beeld

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Orchideus circumitio

      Een originele benadering. De bloemen bewegen inderdaad en de bewerking vind ik knap. Voor mij in 'stilleven en abstract' vanwege vorm en inhoud
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Orchideus circumitio

        het is geen landschap, het is wel natuur...

        leuk uitgewerkt idee voor mijn part.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Orchideus circumitio

          Knap gedaan dit...Mooi..
          Misschien inderdaad meer stilleven, maar dan had ik hem waarschijnlijk niet gezien.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment

          Working...
          X