Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

befor cloud explosion + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] befor cloud explosion + up

    voor zonsondergang
    grote versie







    update voor de liefhebbers 16/9 formaat met wat minder voorgrond
    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 3 december 2016, 21:49.

  • #2
    Re: befor cloud explosion

    Ook prachtig met dat gouden licht!
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: befor cloud explosion

      Apocalyptisch sfeerbeeld, prachtig weergegeven. Alleen dat gras op de voorgrond linksonder vind ik wat storend.

      Comment


      • #4
        Re: befor cloud explosion

        Ook mooi, zeker met die gouden reflectie, maar de vorige is mijn favoriet van de week

        Comment


        • #5
          Re: befor cloud explosion

          Speciaal wolken dek.

          Vind ze wel iets teveel naar het magenta leunen.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: befor cloud explosion

            Ook mooi maar kan uiteraard niet tippen aan de vorige
            Ook het stukje linksonder kan ik niet zo goed plaatsen, weet niet waarom je dat er bijgenomen hebt

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: befor cloud explosion

              Inderdaad een apocalyptische inhoud en sfeer. Zou dit het einde van Ijsland betekenen ? Mooi van diepte en je afwerking is steeds verbluffend !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: befor cloud explosion

                Ook zeer mooi, misschien had hje deze beter eerder dan de vorige getoond
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: befor cloud explosion

                  Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                  Speciaal wolken dek.

                  Vind ze wel iets teveel naar het magenta leunen.
                  dat klopt idd SteefD ,maar volgens mij zit de WB toch wel juist anders zou de sneeuw in de verte niet meer wit zijn

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Ook mooi maar kan uiteraard niet tippen aan de vorige
                  Ook het stukje linksonder kan ik niet zo goed plaatsen, weet niet waarom je dat er bijgenomen hebt

                  grts
                  Sieg
                  ja Sieg een kleine vergissing op het moment zelf ,had het er idd beter niet bijgenomen ,ik was waarschijnlijk teveel omver geblazen van het mooie die rondom mij afspeelde ,
                  dank tot nu toe voor de fijne en eerlijke reacties

                  Comment


                  • #10
                    Re: befor cloud explosion

                    de vorige is uiteraard spectaculairder, maar die stralen hebben hier ook wel wat. geen bang dat mister g o d opeens naar beneden zou komen uit die wirwarmassa en een goeien dag komen zeggen ???
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: befor cloud explosion

                      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                      de vorige is uiteraard spectaculairder, maar die stralen hebben hier ook wel wat. geen bang dat mister g o d opeens naar beneden zou komen uit die wirwarmassa en een goeien dag komen zeggen ???
                      Hihi [emoji39] ,ik denk dat de heilige geest daar is nedergedaald!
                      Maar het voelde idd heel onwerkelijk aan, ik en Dominiek hebben heel veel geluk gehad in IJsland dat we heel dikwijls het geluk hebben gehad om het juiste weer op de juiste momenten gehad te hebben en tijdens die 13 dagen veel spectaculaire momenten hebben beleeft, er komen er nog wel een paar [emoji6]

                      Comment


                      • #12
                        Re: befor cloud explosion

                        Om zo'n weergaloos fenomeen nog een keer te aanschouwen is zeker geen straf !
                        Hier is de prachtige zonnestraal, en het gouden licht op het water een aangename aanvulling. Ook de sluiter draagt bij aan een wezenlijk ander beeld.
                        Het hoekje ? Of je voor- of tegenstander bent, maakt niet uit, maar het zorgt wel voor een mooie dieptewerking.
                        Je zou nog kunnen overwegen om wat te snijden, waardoor het verticale stukje verdwijnt. Dan wordt het ook iets minder prominent, en er ontstaat een mooiere wig
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: befor cloud explosion

                          Ik vind het stuk gras onderin eigenlijk juist wel wat toevoegen...Zo zie je maar smaken verschillen.
                          Deze is ook prachtig Patrick, het gouden licht wat door de wolken komt piepen doet het hem helemaal voor mij..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: befor cloud explosion + up

                            De eerste, originele compo vind ik beter, das ergens ook beetje smaak hé, ik hoe erg van voorgrond terwijl iemand anders liever een.indrukwekkende lucht heeft

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                            portfolio en workshops:
                            https://www.bennybulke.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: befor cloud explosion + up

                              dank voor de fijne comments

                              Comment

                              Working...
                              X