Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misty blue Land's End

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Misty blue Land's End

    Nog ééntje van onze trip begin dit jaar naar Cornwall/Devon.
    Een mistige ochtend bij Land's End.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Misty blue Land's End

    Prachtige kleuren en sfeer, mooi dat de mist het zicht op (on)eindig zet.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Misty blue Land's End

      Inderdaad een mooie. Vooral dat contrast tussen de kleurrijke voorgrond en de mistige oneindigheid daarachter.

      Comment


      • #4
        Re: Misty blue Land's End

        Dat zie ik dus graag. Verticale panorama's met een interessante voorgrond. Dankuwel

        Comment


        • #5
          Re: Misty blue Land's End

          oej, mijn eerste gedacht was dat deze ook goed zou werken zonder de voorgrond.

          zeker een bijzondere en fijne opname.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Misty blue Land's End

            Knappe opname en voorgrond!
            mvg Christophe

            Comment


            • #7
              Re: Misty blue Land's End

              Het contrast tussen de fleurige voorgrond en de mistige zee op de achtergrond zorgt hier voor een interessante foto, waar je even naar blijft kijken. Het is ook leuk dat je de rotsblokken onder water nog kan zien.
              Deze foto doet me zin krijgen om tot daar te reizen, mooi gedaan
              Rozemarijn

              Nikon D5300 + Sigma AF 18-300MM F/3.5-6.3 + Sigma 18-35mm F/1.8 + Tokina 11-16mm F/2.8

              Comment


              • #8
                Re: Misty blue Land's End

                Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                Inderdaad een mooie. Vooral dat contrast tussen de kleurrijke voorgrond en de mistige oneindigheid daarachter.
                Ook mijn mening.
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Misty blue Land's End

                  Knap!

                  Geluk gehad dat het perfect windstil was, of blend van twee opnames?
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: Misty blue Land's End

                    De bekende rots aldaar heb je er weer mooi opstaan Jos, toch knap met die lange sluitertijd
                    De voorgrond zorgt hier voor de extra diepte
                    Zou het ook goed doen in landscape formaat

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Misty blue Land's End

                      Jos, dit gebied staat ook op mijn agenda maar zal in 2018 plaatsvinden, want volgend jaar zal ik in Wales vertoeven. Deze prachtige foto zet mij natuurlijk aan om daar naartoe te gaan. Prachtig van kleur, veel diepte en romantische sfeer. Op het water is de actie heel mooi vind ik wat je beeld dus levendig maakt. Verticaal lijkt me een goede keuze
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Misty blue Land's End

                        Ik sluit me geheel aan bij alle complimenten. Knappe foto geworden..
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Misty blue Land's End

                          Bedankt allen voor de mooie reacties...

                          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Jos, dit gebied staat ook op mijn agenda maar zal in 2018 plaatsvinden, want volgend jaar zal ik in Wales vertoeven. Deze prachtige foto zet mij natuurlijk aan om daar naartoe te gaan. Prachtig van kleur, veel diepte en romantische sfeer. Op het water is de actie heel mooi vind ik wat je beeld dus levendig maakt. Verticaal lijkt me een goede keuze
                          Bedankt voor de mooie reactie Raymond..Worden dan 2 mooie bestemmingen achter elkaar, begreep dat mijn vader al pb had gestuurd voor de mooie plekken in Cornwall.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Zou het ook goed doen in landscape formaat
                          Bedankt voor de fijne reactie weer Sieg, soortgelijk had ik eerder al gepost, weliswaar ander standpunt..http://forum.belgiumdigital.com/f40/...nd-538251.html

                          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                          Knap!
                          Geluk gehad dat het perfect windstil was, of blend van twee opnames?
                          Bedankt voor je reactie Steven.
                          Is een focusstack van 2 opnames inderdaad, 1 foto korte sluitertijd met focus op de bloemetjes, en 1 lange sluitertijd met focus op de achtergrond.
                          Denk dat de lens zo'n 20-30 cm van de bloempjes stond.
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Misty blue Land's End

                            knap idee om hier een focusstack toe te passen ,ik heb ook al dergelijke fotos gemaakt maar nooit op dit idee gekomen ,thanks voor de tip ,en ja prachtige foto

                            Comment


                            • #15
                              Re: Misty blue Land's End

                              Mooi en bedankt voor de tip, ik zou zelf in deze situatie nooit aan een focusstack gedacht hebben, vanaf nu wel

                              Comment

                              Working...
                              X