Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xianggong Mountain

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Xianggong Mountain


    Eerst met de mountainbike naar boven (heftig) en dan nog een stuk te voet.
    Dit uitzicht was mijn beloning. De bewolking moest ik erbij nemen.





  • #2
    Re: Xianggong Mountain

    Sjieke beloning ;-)

    En ik zou eigenlijk niet klagen over die bewolking. Maakt de foto intressanter en geeft (nog meer) diepte.

    Alleen de bewerking is er precies wat over. Zie wat halos rond de bergtoppen en ik zou de verscherping in de lucht wat naar beneden draaien.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Xianggong Mountain

      Een beeld waar veel op te zien is. Fascinerend landschap
      Volg over de opmerking van de halo's
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Xianggong Mountain

        Topdrukte daar op het water. Deze foto is een prachtige beloning na de inspanning voor jou en ons
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Xianggong Mountain

          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
          Sjieke beloning ;-)

          En ik zou eigenlijk niet klagen over die bewolking. Maakt de foto intressanter en geeft (nog meer) diepte.

          Alleen de bewerking is er precies wat over. Zie wat halos rond de bergtoppen en ik zou de verscherping in de lucht wat naar beneden draaien.
          Kan het niet beter verwoorden, daar wil ik ook wel een stukje voor Mountainbiken voor zo'n view...Mooi..
          Lijkt een beetje of je deze met HDR software hebt afgewerkt, bewerking wat natuurlijker maken en hij is helemaal top.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Xianggong Mountain

            Ik heb het gevoel dat ik er nog een beetje terug moet inkomen met die halo's
            Ondertussen aangepast thuis. Bedankt voor de terechte opmerking.

            Comment


            • #7
              Re: Xianggong Mountain

              Mooie en toch drukke opname, knap hoe het groen oplicht door de zon
              Wat een drukte op dat water zeg

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Xianggong Mountain

                Bevreemdend dat jij nu nog sukkelt met die halo's. Intrigerend landschap omdat we deze hier niet kennen maar daarom des te interessanter.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Xianggong Mountain

                  deze vind ik net iets minder, te toeristisch druk voor mij persoonlijk. FWIW.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Xianggong Mountain

                    ik denk dat je RAW versie er helemaal anders uitziet dan deze ,is idd wat over de top ,die blend zou ik trachten volledig manueel te doen ,maar o my God wat een landschap daar zou ik graag eens willen staan ,maar ja als ik al mijn dromen zou willen vervullen zal ik zeker in goede conditie honderd jaar moeten worden

                    Comment

                    Working...
                    X