Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daydreaming...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Daydreaming...

    Foto van mijn dochtertje toen ze een beetje aan het dagdromen was... Ik vond haar "pose" in deze setting geweldig met een soort van grote leegte rondom haar en liep snel om mijn camera. Bewust geen flits genomen omdat ik de ruis hier een toegevoegde waarde vond...
    Benieuwd wat jullie ervan vinden, alvast bedankt voor jullie commentaren en reacties.
    Groetjes, Marchristan.



    Versie met weggewerkte vlekjes

    Last edited by Marchristan; 1 december 2016, 09:51.

  • #2
    Re: Daydreaming...

    Heel geslaagd ! ( de vlekjes op de muur leiden een beetje af - wegwerken ? )

    Comment


    • #3
      Re: Daydreaming...

      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
      Heel geslaagd ! ( de vlekjes op de muur leiden een beetje af - wegwerken ? )
      Bedankt alvast voor je reactie! Grappig dat je het zegt want heb zelf ook getwijfeld om de foto met of zonder vlekjes te posten. Uiteindelijk vond ik die met vlekjes op de muur en op haar mouw iets toevoegen aan de setting. Ik zal de versie zonder vlekjes ook posten

      Comment


      • #4
        Re: Daydreaming...

        Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk bericht
        Bedankt alvast voor je reactie! Grappig dat je het zegt want heb zelf ook getwijfeld om de foto met of zonder vlekjes te posten. Uiteindelijk vond ik die met vlekjes op de muur en op haar mouw iets toevoegen aan de setting. Ik zal de versie zonder vlekjes ook posten
        Mooi weg gewerkt

        Comment


        • #5
          Re: Daydreaming...

          Update is beter.
          Zoals gezegd trekt het oog al snel naar die vlekjes. Doch ik denk dat dit een beetje beroepsmisvorming is van fotografen om naar dergelijke zaken te kijken.
          Iemand die niets kent van fotografie zal mogelijks de versie met vlekjes beter vinden.

          Comment


          • #6
            Re: Daydreaming...

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Iemand die niets kent van fotografie zal mogelijks de versie met vlekjes beter vinden.
            Dat zou ik sterk betwijfelen. De pose is knap en de leegte werkt wat depressief en dat vind ik interessant aan deze foto met voorrang aan de update ! Zou de sfeer er niet beter uitkomen in zwart-wit mits een goed bewerking natuurlijk ?
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Daydreaming...

              Knap - al had hij zonder ruis nog beter geweest denk ik
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Daydreaming...

                Ruis is persoonlijk

                - Ik voeg altijd ruis extra toe op men foto's
                - Hier vind ik het net iets té.. maar in een zw versie zou het me dan helemaal weer niet storen.

                Leuke plaat Marchristan
                Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                Comment


                • #9
                  Re: Daydreaming...

                  Zonder vlekjes, maar oh, deze foto doet me iets, doet me veel. Dit is voor mij een knaller, die ogen, die blik, kortom de hele plaat!
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Daydreaming...

                    Iedereen alvast bedankt voor de heel mooie commentaren en tips! 👍

                    Groetjes Marchristan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Daydreaming...

                      Een hele mooie hoor,
                      Ik denk sterker in Z/W

                      Toppertje

                      Mvg

                      Bert

                      Comment

                      Working...
                      X