Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gesloten, gesloten, gesloten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gesloten, gesloten, gesloten...

    Topic 'Heksen, wizards en healers anno 2013' : gesloten
    Topic 'den elentriek slaat weeral eens op' : gesloten
    Topic 'Cathérine terug naar school' : gesloten
    Topic 'De Europese Unie. Welke Europese Unie' : gesloten
    Topic 'Jaarafrekening electriciteit....' : gesloten
    Topic 'Controle spoorlijnen' : gesloten
    Topic 'Vraag ivm internet Spanje' : gesloten
    Enz............

    Benieuwd of het straks nog zal toegelaten zijn onze jaarlijkse BD bijdrage te storten, of wordt die mogelijkheid ook gesloten ?

    Of is het tijd om de Chit Chat af te schaffen, zodat iedereen zich hier kan concentreren op de fotografie ?

  • #2
    Re: Gesloten, gesloten, gesloten...

    Spijtig, zo werd de laatst gesloten topic "den electriek ..." juist interessant.
    Is dat echt nodig, iedereen blijft beleefd en er wordt niet met modder of zo gegooid.

    Comment


    • #3
      Re: Gesloten, gesloten, gesloten...

      En straks wordt dit topic ook gesloten ... omdat commentaar geven op het beleid van BD ook niet toegelaten is.
      1.5.3 Geen discussie over forumregels, moderatie en forumbeheer
      Last edited by VerSeg; 30 november 2016, 13:02.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Gesloten, gesloten, gesloten...

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        En straks wordt dit topic ook gesloten ... omdat commentaar geven op het beleid van BD ook niet toegelaten is.
        1.5.3 Geen discussie over forumregels, moderatie en forumbeheer
        Het is geen discussie over, maar gewoon vaststellingen die opgesomd worden en daarbij nog een paar vragen (zie het vraagteken).
        Niet lezen wat er niet staat vereist nochtans geen enkele inspanning, en toch blijkt het voor sommigen moeilijk .

        Comment


        • #5
          Re: Gesloten, gesloten, gesloten...

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Niet lezen wat er niet staat vereist nochtans geen enkele inspanning, en toch blijkt het voor sommigen moeilijk .
          Niet lezen is eenvoudig ... je staat nog steeds op mijn negeerlijst.
          Maar mits een reactie van u volgde op die van mij ben ik eens gaan kijken ... van u komende kon het alleen maar weer commentaar zijn.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Gesloten, gesloten, gesloten...

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Niet lezen is eenvoudig ... je staat nog steeds op mijn negeerlijst.
            Maar mits een reactie van u volgde op die van mij ben ik eens gaan kijken ... van u komende kon het alleen maar weer commentaar zijn.
            Houden zo .

            Comment


            • #7
              Re: Gesloten, gesloten, gesloten...

              Moderator Note: Dit is een fotoforum. Chit Chat is er enkel zodat leden occasioneel ook eens een niet-fotografie gerelateerde vraag kunnen stellen. In het verleden hebben politieke, religieuze en andere maatschappelijke discussies veel te bitse discussies opgeleverd die uiteindelijk de sfeer in het ganse forum om zeep hielpen. Daarom laat het reglement dit soort discussies niet meer toe. HLN, 9lives, politics.be,... er zijn genoeg andere plekjes om dat soort discussie te voeren. Chit Chat is er voor winterbanden, het weer, adviezen en andere akkefietjes.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

              Comment

              Working...
              X