Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor nieuwe AA's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tijd voor nieuwe AA's

    En ik heb ze dringend nodig. - liefst van het type die hun lading lang houden.

    Deze :

    http://www.camerashop.be/product/151...re-aa-4-x.html - 22 euro ( 2000mAh )

    Of deze ?

    https://www.batterijenhuis.nl/oplaad...ab-description - 12 euro

    Het is voor mijn Canon 550 EX SPEEDLITE flash.
    Last edited by Alfa Centauri; 29 november 2016, 21:51.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Tijd voor nieuwe AA's

    Soit, ik probeer deze eens

    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Tijd voor nieuwe AA's

      Ik koop de mijne altijd hier: www.nkon.nl

      Comment


      • #4
        Re: Tijd voor nieuwe AA's

        GP Recyco en Sanyo Eneloop zijn al altijd de beste batterijen geweest om in een flits te zetten.
        Mijn voorkeur gaat naar de laatste.
        Kan je je niet aan miskopen.

        PS: Sanyo heeft nu als hoofdaandeelhouder Panasonic. Dat is de reden dat er nu Panasonic op staat maar het zijn eigenlijk Sanyo batterijen die uit de Sanyo fabriek komen.

        Ik koop ook altijd bij nkon.nl

        Comment


        • #5
          Re: Tijd voor nieuwe AA's

          Op het eerste zicht lijkt nkon een paar centen goedkoper.

          Maar....bij batterijenhuis.nl is de verzending gratis. ( bij nkon staat dat ze per gewicht berekenen ? )

          Ik koop ook horlogebatterijen bij batterijenhuis en ben er steeds tevreden over geweest.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Tijd voor nieuwe AA's

            Ik heb geen goede ervaring met ReCyko batterijen. Heb al verschillende gehad (AA en AAA) die vroegtijdig stuk gaan. Krijg foutmelding in de lader (ook van ReCyko) en dan weigert die te laden.

            Kijk eens bij Alternate voor Ansmann batterijen, ik heb daar meer vertrouwen in.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #7
              Re: Tijd voor nieuwe AA's

              Morgen komen de Eneloops pro's aan.
              Ik heb 1 setje Recyco's en ik moet eerlijk zeggen: die houden zeer lang hun spanning.

              Ik heb ook nog 1 setje "Camera's" - batterijen die Olympys destijds verkocht, en die ik samen met mijn UZI 2100 had aangeschaft. (waar is de tijd.....)
              En die set is nog steeds zeer performant. Ongelofelijk!
              Ik denk dat die batterijen van 2001 of 2002 zijn....
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Tijd voor nieuwe AA's

                GP Recyko is doorgaans duurder dan Eneloop, ik gebruik ze allebei, en ze zijn vergelijkbaar, maar als ik Eneloop goedkoper kan vinden dan GP Recyko, dan gaat mijn voorkeur duidelijk naar Eneloop (ik betaal niet graag teveel).
                De eerste low selfdischarge AA accu's die ik heb gekocht waren Recyko's en die werken nog altijd prima.

                De lader is ook heel belangrijk, sommige merken leveren accu's met een snellader, (of een heel trage lader) zo heb ik ooit een setje GP 2500mAh nimh accu's + lader gekocht, van dat setje was na een half jaar al één van de vier accu's defect door de veel te hoge laadstroom (de accu's werden heel heet tijdens het laden).
                Sinds ik de Maha lader gebruik heb ik geen problemen meer gehad met accu's die snel verslijten, maar vanaf toen ben ik ook meteen overgeschakeld naar alleen maar low selfdischarge accu's (die zijn veel degelijker dan de gewone).
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Tijd voor nieuwe AA's

                  Je hebt gelijk, nkon rekent verzendkosten aan. Ik heb dat nog nooit moeten betalen omdat ik boven een minimum bedrag bestelde.
                  Wat betreft de verzending, altijd perfect geweest.


                  Maar....bij batterijenhuis.nl is de verzending gratis. ( bij nkon staat dat ze per gewicht berekenen ? )

                  Ik koop ook horlogebatterijen bij batterijenhuis en ben er steeds tevreden over geweest.[/QUOTE]

                  Comment

                  Working...
                  X