Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleurenpalet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleurenpalet


    18mm - f/13 - 0,5 sec - ISO100

  • #2
    Re: kleurenpalet

    Net een beetje tè veel aangezet, maaar...het heeft wel wat.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: kleurenpalet

      Goede kleurrijke bewerking Lobbes wat resulteert in een romantisch landschap. Een foto voor persoonlijke smaken !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: kleurenpalet

        Mooi in beeld, waar vind men hier in België nog dergelijke landschappen.
        Mvg Suske

        Comment


        • #5
          Re: kleurenpalet

          Lijkt wat op een schilderij, mag ook wel eens.
          Bovenaan links in de wolken zit een vlek ( boog ) waarschijnlijk een sensorvlek verwijderd en dat is niet erg gelukt.
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: kleurenpalet

            Dankjewel voor de reacties! Landschap aan het Schulensmeer gefotografeerd, Suske.
            Van de vlek was ik mij nog niet bewust. Maar is inderdaad goed zichtbaar en storend eens je het ziet! Ik heb de foto ondertussen bijgewerkt, dus zonder vlek nu.
            Dus bedankt voor de melding Pixxel!

            Comment


            • #7
              Re: kleurenpalet

              Het Schulensmeer zoals het is. Er zit wel....nog een tweede vlek(sensorvlek), als je het (de paaltje van rechts neemt en dan recht naar boven dan kom je het tegen in de lucht.

              Comment


              • #8
                Re: kleurenpalet

                Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                Het Schulensmeer zoals het is. Er zit wel....nog een tweede vlek(sensorvlek), als je het (de paaltje van rechts neemt en dan recht naar boven dan kom je het tegen in de lucht.
                Knappe foto maar inderdaad, naast de kronkel ook nog meerdere sensorvlekken te zien;
                "Truukje" om alle eventuele sensorvlekken goed te zien, als je met PS werkt (voor andere bewerkingdprogramma's weet ik het niet) : Image-Ajustments-Equalize en alle eventuele sensorvlekken worden geaccentueerd .

                Comment

                Working...
                X