Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(met UPD) Ne keer omgekeerd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] (met UPD) Ne keer omgekeerd.


    Eentje van tijdens een wandeling van vorige week in dardennen. was nog op zoek naar een tweede opname voor het tema "vloeibaar en vast", en dit zal wel mijn inzending worden.
    Het is dus wel degelijk één enkele opname he, geen dubbele belichting gedoe.

    (niet meer elke week één of meerdere foto's op BD, ben nogal zwaar bezig voor het school en dat zijn dikwijls opnames NSBD)







    En de gespiegelde versie, die ook dus omgekeerd is (wel raar, originele versie is omgekeerd, en deze dus ook, tiens)





    Last edited by Iegienie; 30 november 2016, 15:51.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Ne keer omgekeerd.

    Vind hem erg origineel....Goed gezien, en ook knap uitgevoerd..
    De blaadjes benadrukken extra de herfstsfeer.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Ne keer omgekeerd.

      Zeer surrealistisch, een foto die je moet laten doordringen. Knap resultaat en succes met de opgave !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Ne keer omgekeerd.

        Hebben we hier al meer gezien natuurlijk maar deze is wel heel goed gelukt, goed gezien en mooi vastgelegd

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Ne keer omgekeerd.

          Verrassend, Pieter. Als geprobeerd om een halve slag (op zijn kop)te draaien. Dan wordt je nog meer op het verkeerde been gezet.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Ne keer omgekeerd.

            ja, johan, dat had ik al geprobeerd. en heb echt geen voorkeur voor één van de twee.

            ik probeer die straks hier eens te posten. Mijn voorkeur gaat wel naar een vertikaal gespiegeld beeld, ipv 180graden roteren.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Ne keer omgekeerd.

              Persoonlijk vind ik de 2de versie beter, héél origineel en knap met die bladeren

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Ne keer omgekeerd.

                Precies wat ik bedoelde. Nog meer een "hoe deed ie dat" gevoel. Bedankt, Pieter !
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Ne keer omgekeerd.

                  ik hou het toch bij het originele hoor ,nu is het toch echt wat verwarrend ,knap bedacht

                  Comment


                  • #10
                    Re: (met UPD) Ne keer omgekeerd.

                    Haha ! Met twee versies nog verwarrende! Super !
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: (met UPD) Ne keer omgekeerd.

                      Nu moet ik toch zeggen dat de update toch nog beter is geworden...Maakt hem nog origineler..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: (met UPD) Ne keer omgekeerd.

                        Ik zie de up wel liever
                        Minder realiteit dus meer ruimte voor dromen
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment

                        Working...
                        X