Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gisela Joćo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gisela Joćo

    Gisela Joćo op 24/11 in Heist-op-den-Berg


  • #2
    Re: Gisela Joćo

    Mooie emotie in het moment. Ik zou de 2 personen in de achtergrond iets donkerder maken, zeker die tegen achterhaar zit, zodat er minder aandacht naar hun gaat.

    Comment


    • #3
      Re: Gisela Joćo

      Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      Mooie emotie in het moment. Ik zou de 2 personen in de achtergrond iets donkerder maken, zeker die tegen achterhaar zit, zodat er minder aandacht naar hun gaat.
      Volg hier wel een beetje, maar niettemin een heel mooie opname !
      Greetz
      Dirk
      Always happy to learn !

      Comment


      • #4
        Re: Gisela Joćo

        Ik zou dat net niet doen om die 2 gasten donkerder te maken. Haar kledij is al donker en die 2 figuren houden het visuele evenwicht in de prent, ze hebben ook hetzelfde coloriet. Als je meer aandacht op haar wil, zou ik die 2 eerder een ietsje verder blurren en dan gaat het oog automatisch iets minder aandacht besteden op die plaats.

        Ik zou eerder een ietsiepietsie anders uitsnijden: 2mm naar beneden zodat de elleboog en vingers van de muzikanten er bij op staan en dan komt zij met haar hoofd bovenaan iets dichter tegen de rand, evenveel als ze van de zijkant staat. De kleur van het gezicht lijkt me een tikkeltje overgesatureerd.

        Alles bij elkaar voor mij een geslaagde prent.
        www.freddyhelsen.be

        Comment


        • #5
          Re: Gisela Joćo

          Bedankt voor de reacties en de bedenkingen. Misschien probeer ik in het weekend eens wat het geeft om de twee musici in de achtergrond wat donkerder te maken. Ik moet wel zeggen dat ik de huidige weergave OK vind, dat de musici dus qua licht en kleur op hetzelfde niveau zijn als de zangeres.

          @ddyhel: ik zou wel willen, iets meer geven vanonder, maar helaas is dat echt de rand van de foto. Nog een klein stuk af vanboven, gelijk aan de rand aan de zijkant, is inderdaad een goed voorstel.

          Comment


          • #6
            Re: Gisela Joćo

            Mooie opname

            Comment

            Working...
            X