Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Braubach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Braubach

    Zoals aangekondigd nu eentje uit Duitsland n.a.v. ons jaarlijks herfstbezoek aldaar nu aan de Rijn. Braubach met de witte huizen door de mist heen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Braubach

    Mooi Raymond, hier goed gebruik gemaakt van die drukke weg die je doorheen het beeld leid
    De struikjes op de voorgrond geven extra diepte en de mist zorgt voor de sfeer
    Alsof het beeld overgaat van kleur in de voorgrond naar zw-wt in de achtergrond, heel apart

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Braubach

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooi Raymond, hier goed gebruik gemaakt van die drukke weg die je doorheen het beeld leid
      De struikjes op de voorgrond geven extra diepte en de mist zorgt voor de sfeer
      Alsof het beeld overgaat van kleur in de voorgrond naar zw-wt in de achtergrond, heel apart

      grts
      Sieg
      Goed gezien, Raymond.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Braubach

        Vooral het verloop van kleurig en scherp naar het minder gesatureerde naar achter door de mist vind ik mooi...Geeft inderdaad veel diepte...Knappe plaat Raymond..Lekker bezig..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Braubach

          Sluit mij aan bij de vorige commentaren. Knap werk!

          Comment


          • #6
            Re: Braubach

            Mooi Raymond

            Comment


            • #7
              Re: Braubach

              Sieg, Johan,Jos, April en Bopatje, bedankt voor de appreciatie en vooral voor de fijne analyses daartussen !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X