Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zussen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zussen

    Sisters II-1 by Smith De Westelinck

  • #2
    Re: Zussen

    Lang geleden gezien: een mooie natuurlijke foto van mensen, niet opgekuist maar met sproetjes. Ik ben alvast fan.

    Comment


    • #3
      Re: Zussen

      Heel mooi! Knappe setup voor deze mooie zussen.
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Zussen

        Oorspronkelijk geplaatst door FayLyxx Bekijk bericht
        Lang geleden gezien: een mooie natuurlijke foto van mensen, niet opgekuist maar met sproetjes. Ik ben alvast fan.
        helemaal mee eens.

        Comment


        • #5
          Re: Zussen

          Klik in Photoshop op Afbeelding - Aanpassingen - Niveaus met de grijze pipet op het vestje van het rechter meisje, en het blauwzweem verdwijnt en je ziet dan hoe de kleuren moeten zijn. Dan hou je een heel aardige foto over (ja, i like sproetjes...) maar waarom ze nou elk een volledig andere kant op moe(s)ten kijken is me een raadsel...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Zussen

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            Klik in Photoshop op Afbeelding - Aanpassingen - Niveaus met de grijze pipet op het vestje van het rechter meisje, en het blauwzweem verdwijnt en je ziet dan hoe de kleuren moeten zijn. Dan hou je een heel aardige foto over (ja, i like sproetjes...) maar waarom ze nou elk een volledig andere kant op moe(s)ten kijken is me een raadsel...
            Het rechtse meisje heeft een blauwe jurk aan, en als er een blauwzweem is, is dat niet iets dat mij stoort, meer zelfs.
            En ze moeten niet een aparte kant opkijken, dat deden ze. In deze houden dezelfde richting wou ik niet... of in de lens, nope.

            Comment


            • #7
              Re: Zussen

              Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
              Het rechtse meisje heeft een blauwe jurk aan, en als er een blauwzweem is, is dat niet iets dat mij stoort, meer zelfs.
              En ze moeten niet een aparte kant opkijken, dat deden ze. In deze houden dezelfde richting wou ik niet... of in de lens, nope.
              Prima Neil, begrijp je reactie. Maar bij maakt daar de fotograaf die keuze, en niet de modellen (ieders eigen manier van werken natuurlijk).
              De kleur van de achtergrond kon natuurlijk blauw zijn, maar ik heb/had nog nooit meisjes met blauw oogwit gezien... En ik 'vermoedde' dat het mooie kraagje van het rechter meisje ook niet blauwachtig wit is. Dus de waarheid zal wel weer (zoals dikwijls) in het midden liggen.
              groetjes, Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Zussen

                Volgens mij zijn ze in dromen verzonken, en kijken ze wel, maar zien ze niets ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: Zussen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Prima Neil, begrijp je reactie. Maar bij maakt daar de fotograaf die keuze, en niet de modellen (ieders eigen manier van werken natuurlijk).
                  De kleur van de achtergrond kon natuurlijk blauw zijn, maar ik heb/had nog nooit meisjes met blauw oogwit gezien... En ik 'vermoedde' dat het mooie kraagje van het rechter meisje ook niet blauwachtig wit is. Dus de waarheid zal wel weer (zoals dikwijls) in het midden liggen.
                  groetjes, Henk
                  Dat is niet altijd zo, toch niet als ik kijk naar wat ik doe.
                  Ik zeg de modellen waar ik naar zoek, maar dat er ook deels ruimte is voor interpretatie.
                  Als ik iets zie dat mij aanspreekt zal ik dat zeggen en verder aansturen, maar dat is niet altijd zo dan.
                  Soms zal ik dus echt mijn modellen boetseren alsof ze klei zijn, maar ik laat ook ruimte voor wat ze zelf aanbrengen.

                  Dat van het blauw oogwit is een goed punt, en iets waar ik eerder niet op had gelet eigenlijk.
                  Het blauwachtige op het wit van de kraag is dan weer iets dat mij niet perse stoort.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zussen

                    Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
                    Dat is niet altijd zo, toch niet als ik kijk naar wat ik doe.
                    Ik zeg de modellen waar ik naar zoek, maar dat er ook deels ruimte is voor interpretatie.
                    Als ik iets zie dat mij aanspreekt zal ik dat zeggen en verder aansturen, maar dat is niet altijd zo dan.
                    Soms zal ik dus echt mijn modellen boetseren alsof ze klei zijn, maar ik laat ook ruimte voor wat ze zelf aanbrengen.

                    Dat van het blauw oogwit is een goed punt, en iets waar ik eerder niet op had gelet eigenlijk.
                    Het blauwachtige op het wit van de kraag is dan weer iets dat mij niet perse stoort.
                    Hoi Neil, alles wat de fotograaf bewust in zijn foto aanbrengt, is oké. Er komen hier veel foto's voorbij met een bewust aangebrachte zweem, ik vind het niet mooi maar anderen weer wel, dus ik maak daar geen comment op. Ik download zo'n foto wel eens (heb ik hierbij ook gedaan) en kijk hoe de foto zou zijn zonder zo'n zweem. Maar dat is iets voor mij zelf. Hier vermoedde ik dat er onbewust iets fout was gegaan. Maar och, blijft toch een heel leuke foto.
                    Ik zelf zou de foto wat gesoft hebben, om minder de nadruk te leggen op de sproetjes. Maar dan wordt het mijn foto dus is duidelijk mijn persoonlijke interpretatie.
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zussen

                      Neil - zoals gewoonlijk prachtig werk. -> Ik ben absoluut fan van je werk.

                      Persoonlijk had ik liever het linkse model rechtstreeks in de camera laten kijken -> maar dat is persoonlijke smaak.
                      Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zussen

                        voor mij als portretleek lijkt me dit een betoverend mooie foto.

                        (op idd. dat blauwe oogwit na)
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zussen

                          Knap en speciaal dubbel-portretje !

                          Grtn thierry

                          Comment

                          Working...
                          X