Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 24-35 F2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 24-35 F2

    Hallo,

    Is er iemand die ervaring heeft met deze lens qua snelheid AF en scherpte op F2? en hoe zit het met de bokeh. Ik zit te twijfelen tussen de Sigma F1.4 Art 24mm en 35mm. Maar nu is deze lens ook in de twijfel geslopen ;-)

    alvast bedankt voor jullie reactie

    grt
    Rob

  • #2
    Re: Sigma 24-35 F2

    Waarvoor wil je ze gebruiken ?
    Nikon shooter - Samyang fan

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 24-35 F2

      Ik ga de lens gebruiken op een Canon 6d (FF) voor situaties waar flitsen not done is, straatfotografie, full body portretten en dergelijke... en tafeltennis
      .

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 24-35 F2

        Is tafeltennis niet beetje lastig met groothoek?
        Voor full body portretten is ook maar de vraag of je hier groothoek voor moet gebruiken. Op 500PX zie ik dat ze hier vaker een 85mm lens gebruiken.
        Maar voor straat fotografie zijn de 24/35 1.4 en een 24-35mm F2 wel ideaal. Voor beide opties is wat te zeggen.

        Maar hier kun je wat test opnamen vinden van de 24-35:
        In juni introduceerde Sigma een uniek objectief: de 24-35mm f/2 Art is 's werelds lichtsterkste zoom voor fullframe-camera's. Wij hebben inmiddels een testexemplaar in handen. Ben je benieuwd naar de prestaties? Lees hier onze eerste indruk en bekijk 35 onbewerkte testfoto's in volledige resolutie.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 24-35 F2

          Oorspronkelijk geplaatst door ruiterde Bekijk bericht
          Ik ga de lens gebruiken op een Canon 6d (FF) voor situaties waar flitsen not done is, straatfotografie, full body portretten en dergelijke... en tafeltennis
          .
          Als je straatfotografie en full body portretten wil doen, dan zou ik toch eerder voor de f1.4 prime gaan. Op groothoek is de DoF sowieso al groter, dus alle beetjes helpen.
          Nikon shooter - Samyang fan

          Comment

          Working...
          X