Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

brown-eyed girl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] brown-eyed girl

    50mm - f/2.2 - 1/125s - ISO500

  • #2
    Re: brown-eyed girl

    Ik heb zo mijn twijfels over het uitlichten.
    Ik denk dat het mooier was geweest als je de reflector iets hoger en wat meer van op rechts had gehouden. (zie schaduw op haar neus).
    Licht dat van onderin komt is altijd moeilijk als er geen tegenlicht is van boven.

    Comment


    • #3
      Re: brown-eyed girl

      Ik heb inderdaad nog niet veel ervaring met reflectiescherm. Dus dankjewel voor de tip en de feedback!

      Comment


      • #4
        Re: brown-eyed girl

        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Ik heb zo mijn twijfels over het uitlichten.
        Ik denk dat het mooier was geweest als je de reflector iets hoger en wat meer van op rechts had gehouden. (zie schaduw op haar neus).
        Licht dat van onderin komt is altijd moeilijk als er geen tegenlicht is van boven.
        Dat was het dus wat ik aanvoelde maar niet zo direct kon benoemen. De richting van de ogen vind ik jammer, maar dat heeft misschien ook wat met mijn persoonlijke voorkeur te maken. Voor mij mag er aan de onderzijde wat af, tot aan de haren...
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: brown-eyed girl

          Goed advies, Henk!
          Met onderaan wat af te snijden komt het portret beter tot zijn recht! Merci voor de tip!

          Comment

          Working...
          X