Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caught on Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Caught on Camera

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Caught on Camera

    Ik vind dit een geslaagd en evenwichtig beeld. Is dit een montage?

    Wat ik anders zou doen: iets discreter inflitsen zodat er minder temperatuursverschil is tussen het licht van de kledij van de voorgrond en de achtergrond. Met dit licht is ook de titel "caught on camera" een beetje moeilijk voor mij, het is niet "echt" toevallig denk ik.

    Alles bij elkaar is dit voor mij een leuke prent om naar te kijken. De strepen op de jas van de vrouw en de lucht houden het visuele evenwicht sterk. Goed gewerkt met de diagonalen. De persoonlijkheden van de modellen komen er heel goed uit.
    www.freddyhelsen.be

    Comment


    • #3
      Re: Caught on Camera

      bedankt, nee dit is geen montage, is zoals het was op de set. Temperatuur verschil zou niet veel uitmaken, flits is 5300 (para 222 met Litos Broncolor0 En zonlicht op de middag.
      Ik denk dat je zegt omdat er een bewerking opzit die alles wat verschuift, maar terug dat was de bedoeling. Bedankt voor het kijken en commentaar
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Caught on Camera

        Reclame voor Richa
        Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM

        Comment


        • #5
          Re: Caught on Camera

          Sterk beeld met een verborgen dynamiek.

          Comment


          • #6
            Re: Caught on Camera

            leuk commercieel beeld. moto kleding ?
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

            Comment


            • #7
              Re: Caught on Camera

              Gewoon weer ene goeie Flasplash! Altijd wel wat te mieren...
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Caught on Camera

                Fantastische plaat vind ik dit. Had hem destijds ook al gezien en vond hem toen net zo prachtig. Leuk dat deze terug opduikt, jammer dat hij geen foto's meer post...

                Comment


                • #9
                  Re: Caught on Camera

                  Prachtige foto!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Caught on Camera

                    Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk bericht
                    Fantastische plaat vind ik dit. Had hem destijds ook al gezien en vond hem toen net zo prachtig. Leuk dat deze terug opduikt, jammer dat hij geen foto's meer post...
                    Dat laatste inderdaad... maar begrijpelijk.
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment

                    Working...
                    X