Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ullswater

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ullswater

    Geen spectaculaire kleuren tijdens zonsondergang, maar vind de locatie toch wel mooi genoeg om hier te plaatsen.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Ullswater

    Vind deze net heel mooi door de ingetogen kleuren. Mooie diepte werking ook.

    Me like!
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Ullswater

      Heerlijk sfeertje in deze foto van een ruim rustig landschap. De kleuren in de lucht is voor mij heel herkenbaar, zou hem zelf kunnen gemaakt hebben
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Ullswater

        de geel gekleurde boom en de dreigende doch gekleurde lucht maken voor mij de foto. mooi.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Ullswater

          Het rijtje bomen is de blikvanger, en een mooie ! De mooie laagjes in de heuvels vallen op, evenals de mooie glans op het rustige deel van het water.
          Niet zo makkelijk, maar met dagfotografie is niets mis. Al wordt het dikwijls als een stiefkind bekeken.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Ullswater

            Bedankt iedereen weer voor de fijne reacties..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Ullswater

              Mooi rustig beeld.
              Het felle geel van de 'hoofdboom' komt ook nog op verschillende plaatsen terug en gaat goed bij het blauwe van de gelaagde heuvels.

              Comment


              • #8
                Re: Ullswater

                mooie rustgevende foto ,wat daar zeker het geval zal geweest zijn

                Comment


                • #9
                  Re: Ullswater

                  Mooie rustige opname Jos met in de verte een pracht gebergte
                  De kleurige bomen zijn een mooi aandachtspunt om diepte te creëren

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X