Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The S

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] The S



    Onderweg naar Myvatn, IJsland.



    1/400 sec - F8 - Iso200 - 70mm

    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: The S

    Mooi, de weg heb je hier echt heel mooi gebruikt om je door de foto heen te laten kijken...En fantstissch landschap weer natuurlijk..
    Vind hem wel prettiger kijken zonder de voorgrond, als ik scrol tot aan het groen onder de weg.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: The S

      Je biedt het ons allemaal : een prachtig landschap, een mooie compositie, een niet te versmaden kleurenpalet... wat wil een mens nog meer ?
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: The S

        zeer knappe foto wat mij vooral opvalt is de scherpte in de grote versie knap ,o ja ik herken die weg
        ik zie dat je in Juli bent gegaan ,dan had je waarschijnlijk zo goed als geen zonsondergang dacht ik .

        Comment


        • #5
          Re: The S

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82
          Vind hem wel prettiger kijken zonder de voorgrond, als ik scrol tot aan het groen onder de weg.
          Kan idd ook, maar vond hier persoonlijk de 1:1 crop wel passen.

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje
          ik zie dat je in Juli bent gegaan ,dan had je waarschijnlijk zo goed als geen zonsondergang dacht ik
          Om middernacht zat de zon net onder op de horizon. Werd dus idd nooit echt donker.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: The S

            Mooi, die S weg die mijn blik leiden.
            Kleuren zijn ook top.
            Van de voorgrond mag van mij ook een stuk af.

            ps: ondertussen is het er al druk blijkbaar; 2 wagens achter mekaar... in 2010 nooit meegemaakt.

            Comment


            • #7
              Re: The S

              Helder weer, mooie kleuren en prima compo ook al zou het onderste deel er af mogen maar zoals gezegd is het jou keuze en visie.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: The S

                fijne foto.

                voor mijn part mag er idd. ook iets af van de voorgrond, ofwel iets meer door de kniekes gaan zodat dat gedeelte wat minder plaats inneemt. maar het is uw foto he, als jij dit zo beter vindt, zeker zo laten !
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: The S

                  Zonder voorgrond vind ik 'm beter maar nu toch ook heel geslaagd hoor, mooi gebruik gemaakt van de vorm in de weg

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: The S

                    Mooie kleuren en een heerlijke slinger door het prachtige landschap.
                    Snijden op verschillende manieren kan, maar hoeft niet.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: The S

                      knap maar idd veel sterker zonder voorgrond
                      portfolio en workshops:
                      https://www.bennybulke.com/

                      Comment

                      Working...
                      X