Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfsthuisje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] herfsthuisje

    Deze schuur viel me op door de omringende mooie herfstkleuren maar ook door de merkwaardig geschoren grasvalkte ervoor


    Last edited by vonkske; 24 november 2016, 22:35.

  • #2
    Re: hersthuisje

    Mooi met al die verschillende kleuren in dat bos achter de schuur
    De schuur zelf vind ik geen meerwaarde, het gras daarentegen dan weer wel

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: hersthuisje

      mooie natuurlijke foto ,de hut zou een meerwaarde hebben moest hij op een sterker punt staan ,soms trap ik ook de compo regeltjes aan mijn laars ,dat ligt aan het gevoel op het moment dat ik mijn foto neem ,maar in mijn achterhoofd hou ik rekening met de 'gulden snede '

      Comment


      • #4
        Re: hersthuisje

        Helemaal eens met bovenstaande reacties...Het gras en de kleuren in de bosjes zijn erg mooi..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: hersthuisje

          Hierbij wil ik graag, en voor wie het interesseert, het volgende kwijt : Men heeft me lang geleden in de les erop gewezen dat iedere opname zijn waarde heeft en de visie van de maker toont m.a.w. als je 'iets' ziet wat je op een of andere manier mooi of interessant vind naar de inhoud moet je dit vastleggen ook al is het een doodgewoon onderwerp... hier dat herfsthuisje dus. Dergelijke formulering kan je terugvinden bij fotografen die reeds naam hebben verworven. Het spijtige is dat als je eens bekendheid bezit de meerderheid het goedkeurt = onbekend, onbemind !
          Het is een doodgewone opname met toch een intelligente waarnemingszin door alle elementen samen te voegen in dit beeld en ik kan dit zeker waarderen !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: hersthuisje

            mooi gezegd, G.R.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: hersthuisje

              Dank voor de reacties.
              En G.R: zelfs wat ontroerend..

              Comment

              Working...
              X