Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scheldemeersen bij zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Scheldemeersen bij zonsondergang

    Foto van gisterenavond met mooie kleuren in de lucht.

    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

  • #2
    Re: Scheldemeersen bij zonsondergang

    Knappe opname met mooie zachte kleuren, een echte winterse lucht
    Ik zat hier gisteren thuis naar de lucht te kijken en dacht ook "sh*t kon ik er nu maar op uit trekken", was ongelofelijk die lucht

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Scheldemeersen bij zonsondergang

      Soortgelijke lucht zag ik toen ik op de snelweg zat vanaf het werk...Dan baal je inderdaad.
      Zoals gezegd erg mooie lucht met een knap landschap..
      Vind de overgang tussen bomen en lucht beetje vreemd aandoen, net of er een heel zwaar gradient gebruikt is, zou dit nog proberen te corrigeren.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Scheldemeersen bij zonsondergang

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Soortgelijke lucht zag ik toen ik op de snelweg zat vanaf het werk...Dan baal je inderdaad.
        Zoals gezegd erg mooie lucht met een knap landschap..
        Vind de overgang tussen bomen en lucht beetje vreemd aandoen, net of er een heel zwaar gradient gebruikt is, zou dit nog proberen te corrigeren.
        Je hebt volkomen gelijk Jos, heb het bij de originele aangepast. Zo zie je maar dat je toch dingen over het hoofd kan zien.
        Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
        https://500px.com/marnix_photography

        Comment

        Working...
        X