Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wacom Intuos 3 muis met slecht werkende linker muisknop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wacom Intuos 3 muis met slecht werkende linker muisknop

    Dag iedereen,

    Uit een failliesementsveiling kon ik voor weinig geld een Intuos 3 tekentablet van Wacom kopen, inclusief een gewone pen, Airbrush pen (voordeel anders dan een iets prettiger handligging van dit accessoire heb ik nog niet kunnen ontdekken) en een muis.
    Met deze laatste heb ik, nu bijna 6 maanden na aankoop (en ik neem dit soort dingen voor lief, begrijp me niet verkeerd) problemen in de vorm van dat de linker muisknop niet goed meer werkt.
    Soms dubbelklikt de muis min of meer spontaan als het mijn bedoeling was de linker muisknop maar 1 keer in te drukken, maar meer dan eens weigert de knop alle dienst en moet ik 7 of 8 keer klikken voor er iets gebeurd.

    Omdat ik redelijk technisch ben aangelegd was het mijn idee om te kijken of de schakelaar te vervangen is of dat ik deze kan reinigen, maar vroeg me wel af of er hier mensen zijn die de muis een keer zelf open hebben gemaakt.
    Voor mijn gevoel moet je daarvoor het vilt-achtige spulletje op de onderkant verwijderen om bij schroefjes te komen, maar misschien zit ik daarmee fout.
Working...
X