Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autumn these days

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Autumn these days

    Afgelopen weekend een verlengd weekend in een vakantiepark doorgebracht met familie.
    Tijdens een wandeling met m'n vrouw kwamen we uit op deze weg naast het bos, ik kon het niet laten een foto te nemen.
    Ik had enkel m'n 'compactje' mee, de Olympus Pen, maar gelukkig in raw (orf) kunnen schieten, waardoor ik toch nog iets meer uit de foto heb kunnen halen.
    Bedankt om te kijken,
    mvg Christophe.


  • #2
    Re: Autumn these days

    Mooie herfstopname Christophe met een uitzonderlijke dreigende lucht erbij

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Autumn these days

      Prachtige lucht, mooie herfstkleuren en goede balans in de compo.

      Comment


      • #4
        Re: Autumn these days

        ik persoonlijk vind de linkerbovenhoek een beetje te zwaar afgewerkt, voor de rest wel schitterend licht.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Autumn these days

          WAUUUUUH, dat is een hele mooie hoor.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Autumn these days

            prachtig met die dreigende lucht en het zonlicht op de bladeren ,die op dergelijke momenten heel extreem is

            is dit een blend ??
            Last edited by bopatje; 23 november 2016, 12:25.

            Comment


            • #7
              Re: Autumn these days

              Mooi hé,
              De fotograaf en dat toestel hebben het heel goed gedaan
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Autumn these days

                Prachtig die kleuren, dat licht- en schaduwspel, die lucht én je compo !

                Comment


                • #9
                  Re: Autumn these days

                  Wat een schitterend licht op de bomen. De dreiglucht is heerlijk om te zien. (waarschijnlijk niet wat eruit kwam)
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Autumn these days

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    prachtig met die dreigende lucht en het zonlicht op de bladeren ,die op dergelijke momenten heel extreem is

                    is dit een blend ??
                    Dit is 1 foto Patrick.
                    Ik maak meestal twee a drie versies van dezelfde foto, met behulp van color efex of analog efex. Die blend ik dan tot het goed aanvoelt en er goed uitziet, zoals ik het in gedachten heb.
                    Want het was wel degelijk een kleurenpracht, maar dat geeft de camera niet altijd zo weer, dat moet je er zelf wat uithalen.
                    Bedankt voor de positieve reacties!!
                    mvg Christophe

                    Comment


                    • #11
                      Re: Autumn these days

                      Erg mooi, heerlijk die dreigende lucht in combinatie met de mooie kleurige herfstbomen..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Autumn these days

                        Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
                        Dit is 1 foto Patrick.
                        Ik maak meestal twee a drie versies van dezelfde foto, met behulp van color efex of analog efex. Die blend ik dan tot het goed aanvoelt en er goed uitziet, zoals ik het in gedachten heb.
                        Want het was wel degelijk een kleurenpracht, maar dat geeft de camera niet altijd zo weer, dat moet je er zelf wat uithalen.
                        Bedankt voor de positieve reacties!!
                        mvg Christophe
                        ik vroeg het mij af omdat het zo mooi gedaan is ,ik weet dat blenden een groot probleem is rond de kruin van bomen ,ik dacht het vooral door het groot dynamisch bereik dat je hier hebt verkregen

                        Comment

                        Working...
                        X