Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een blitsbezoek voor het onweer Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog een blitsbezoek voor het onweer Update



    UPDATE
    Last edited by mvdd; 23 november 2016, 08:08.

  • #2
    Re: nog een blitsbezoek voor het onweer

    Persoonlijk hou ik niet van deze compositie, je oog botst op een muur waar niets bijzonders te zien is en dat is het. Een ander standpunt met meer diepgang richting zee was wellicht beter geweest.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: nog een blitsbezoek voor het onweer

      Bedankt voor het kijken en de reacties
      ik had geen kans om op een andere manier de foto te nemen, ik heb die muur erbij gelaten omdat toch ook met een bepaalde speling in het water zit en
      het zo ook een geheel vormt, ik heb een up geplaatst zonder de muur maar ik vind dit wil dan heel dicht bij het kader omdat mijn foto schuin genomen is
      mvg

      Comment


      • #4
        Re: nog een blitsbezoek voor het onweer

        Geef mij toch maar de eerste dan ipv je up. Al is het "maar" een kaaimuur, die zorgt toch voor een zekere diepte in de foto.
        Kleuren en scherpte zien er goed uit. Heb enkel mijn twijfels over het bruin/oranje van de voorste kaaimuur. Is dit zweem (maar die zie ik dan niet in de rest van de foto ?) of is het de natuurlijke kleur... ik ben er nog niet geweest dus dat is moeilijk oordelen dan.

        Comment


        • #5
          Re: nog een blitsbezoek voor het onweer

          het is de 'natuurlijke' ? kleur, het was een klein badstadje waar we gestopt waren, waar alles lang geleden eens verf gezien had, en totaal niet verzorgd was; je ziet het ook aan de muren, maar wel een heel mooie graffiti kleurplaat , en wonder bij wonder mooie dure bootjes lagen.
          mvg

          Comment


          • #6
            Re: nog een blitsbezoek voor het onweer

            De up oogt niet fraai dus de originele is veel beter. Alles staat er mooi op met het nodige contrast en de typisch warme toets uit het zuiden.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X