Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De laatste reis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De laatste reis



    ook minder aangename momenten verdienen een beeld ter herinnering



    Grtz

    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: De laatste reis

    Mooi ingetogen beeld.

    Comment


    • #3
      Re: De laatste reis

      de zwart-wit omzetting zorgt voor een gepaste sfeer

      Comment


      • #4
        Re: De laatste reis

        Recent naar een begraving geweest van een ver familielid en ik was een beetje verast dat daar ook een fotograaf rondliep.
        Blijkt zo een beetje een nieuwe trend.
        Vind ik wel goed dat de nabestaanden ook een herinnering houden aan dit moment.

        Je foto vind ik zeer passend.

        Comment


        • #5
          Re: De laatste reis

          ja Nathan,

          Een dagelijks gegeven "onlangs zelf nog voor gehad" maar zelden zie je er een beeld van
          en deze is echt wel top !!!!!!

          Comment


          • #6
            Re: De laatste reis

            Zie de foto nu pas, men kan niet overal tegelijk zijn. Mooi zwart-wit werk, passende toon naar de inhoud.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: De laatste reis

              Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
              De foto is goed uitgevoerd, en komt mooi ingetogen over, tot hier mijn fotografisch standpunt.
              Mijn eer en geweten zou me echter niet toelaten bij een dergelijke gebeurtenis met een camera rond te lopen, maar dat kan ook een persoonlijk gevoel zijn.

              Comment


              • #8
                Re: De laatste reis

                Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
                De foto is goed uitgevoerd, en komt mooi ingetogen over, tot hier mijn fotografisch standpunt.
                Mijn eer en geweten zou me echter niet toelaten bij een dergelijke gebeurtenis met een camera rond te lopen, maar dat kan ook een persoonlijk gevoel zijn.
                ik begrijp je gevoel en om eerlijk te zijn had ik ook zoiets van doe ik het of toch niet....nu vroeger begin jaren 1900 en nog tientallen jaren nadien was het héél gewoon om begrafenissen te fotograferen en zelfs de overleden mensen nog zo levend mogelijk in beeld te brengen ....EN achteraf was de familie toch blij dat ze ook van dit moment een beeld hebben ter nagedachtenis...zoals ik al heb aangehaald het moeten niet altijd de leuke momenten zijn die dan nog meestal uitvergroot in beeld worden gebracht ook de minder leuke mogen als herinnering volgens mij in de album
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment

                Working...
                X