Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jarelange studioervaring portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jarelange studioervaring portret

    Minimaal 5 tekens
    Last edited by FilmDude; 12 juni 2017, 18:56.

  • #2
    Re: Jarelange studioervaring portret

    Een merkwaardig portret met merkwaardige dingen. Ogen, oren, gezicht die van elkaar afwijken en een halve tepel.
    Halve verlichting op de voor en achtergrond maar dit is allemaal natuurlijk een kwestie van smaak of men dat mooi (goed) vind.
    Positief is dat je goed bezig bent

    Comment


    • #3
      Re: Jarelange studioervaring portret

      We moeten beleeft blijven en toch eerlijk zijn anders heb je er ook niet veel aan.
      Ik volg sugarman.

      Je achtergrond is niet mooi uitgelicht.
      Het haarlichtje heb je dan weer wel goed gedaan.

      Het naakt werkt hier niet zo goed. Heb je niet zo goed in beeld gebracht. Het was beter geweest met haar kleren aan.
      Uw model ziet er wel wat vreemd uit.

      Wil je meer feedback dan zou ik vooral meer posten.

      Comment


      • #4
        Re: Jarelange studioervaring portret

        spijtig dat je je beeld zo snel weg haalt. Ook wij hadden het graag bekeken en geweten in hoeverre andere comentaren van onze mening afwijken.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Jarelange studioervaring portret

          Moderator Note: Foto zo snel verwijderd ondanks je jareNlange ervaring? Geen kritiek gewoon? Graag foto terugplaatsen, en dat zet ik deze foto terug waar ik ze gehaald heb (nl. Showcase/Mensen).
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Jarelange studioervaring portret

            Spijtig dat alleen Sugarman en buurman bert jouw 'Misty Tracy Wilmot' hebben mogen bekijken
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

            Comment


            • #7
              Re: Jarelange studioervaring portret

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Moderator Note: Foto zo snel verwijderd ondanks je jareNlange ervaring? Geen kritiek gewoon? Graag foto terugplaatsen, en dat zet ik deze foto terug waar ik ze gehaald heb (nl. Showcase/Mensen).
              ik ben nu toch ook heel nieuwsgierig geworden....ik had graag nog iets opgestoken van iemand die 32 jaar ervaring heeft
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment


              • #8
                Re: Jarelange studioervaring portret

                Jarenlange ervaring maar nog niet weten dat mensen allemaal een verschillende mening over je werk kunnen hebben? De ene hemelt Van Gogh op terwijl de andere dat bij het papier en karton zet...
                Ik ben ook benieuwd naar de foto!! Gewoon laten zien!

                Tom
                De gustibus et coloribus non est disputandum
                Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                Comment

                Working...
                X