Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

    Vandaag bij de stand van Belgium Digital geweest op de Photoday In Gent
    Bedankt aan de medewerkers van Belgium Digital bij de nodige uitleg bij het maken van foto's met de modellen
    mvg Jako

    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

    Mooi belicht, wel wat hard afgewerkt. Maar persoonlijk ben ik geen voorstander van de okselpose, ben wel eens benieuwd wat anderen erover denken, het schijnt een trend te zijn.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

      De semi-gemiotriaire okselpose werkt hier wel zéér goed. Ik ben een fan. Benieuwd naar meer, verkoopt u deze foto's ook?

      Comment


      • #4
        Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

        Mooi gadaan - enkel aan het ene oog zit een nogal donkere schaduwvlek
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

          Ken heel weinig om niet te zeggen niks van modellenfotografie, maar bij deze stel ik me wel de vraag of de oude deur in werkelijkheid ook zo lichtpaars was.
          Of werd deze de deur in PS of zo speciaal bewerkt om deze kleur te hebben ?
          Model heeft wel fantastische kleuren, vandaar mijn vraag.
          Kan Filmdude of iemand anders mij eens uitleggen wat 'gemiotriaire' is... ik heb reeds zowat overal gezocht en kan nergens iets terugvinden.

          Comment


          • #6
            Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

            De linkerkant vind ik net iets te krap tegen het kader

            Comment


            • #7
              Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

              Mooi maar modellenfotografie dat is streven naar perfectie, dus een paar opmerkingen het kader vind ik ook net wat te krap, het oog heeft een
              dichtlopend zwarte vlek, op haar trui heeft ze een vlek die bij mij heel storend is, viel me direct op. kleur van achtergrond zou iets minder paarse tint mogen hebben
              Pose is smaak voor mij niet naturel genoeg.
              mvg

              Comment


              • #8
                Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

                is dat een foto van Jako of van Lieve.
                Voor zover ik ter plaatse gezien heb ging het hier niet speciaal om een "ideale" foto te maken
                maar was het meer een demo van hoe en met welk materiaal je degelijk kan bijflitsen.
                Voor mij was die sessie wel leerrijk.
                ( die fameuze deur is gewoon een achtergrond scherm !! )

                Comment


                • #9
                  Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

                  'k Wil jullie allemaal bedanken met de reacties met modellenwerk heb ik ook niet veel ervaring toch wil BD danken dat ik het eens mocht ervaren.
                  mvg Jako
                  Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                  jako

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

                    Oorspronkelijk geplaatst door avdsnikon Bekijk bericht
                    ................................
                    ( die fameuze deur is gewoon een achtergrond scherm !! )
                    Wel een achtergrond scherm met een heel lelijke kleur dan .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Ken heel weinig om niet te zeggen niks van modellenfotografie, maar bij deze stel ik me wel de vraag of de oude deur in werkelijkheid ook zo lichtpaars was.
                      Of werd deze de deur in PS of zo speciaal bewerkt om deze kleur te hebben ?
                      Model heeft wel fantastische kleuren, vandaar mijn vraag.
                      Kan Filmdude of iemand anders mij eens uitleggen wat 'gemiotriaire' is... ik heb reeds zowat overal gezocht en kan nergens iets terugvinden.
                      Gemiotriaire is vakjargon uit de breisectoriële semi psychiatrische bilaterale instellingen.....wil gewoon zeggen een steek kwijt :-) :-)
                      www.lensculture.com/nathan-verstraete

                      Comment


                      • #12
                        Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

                        Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
                        Gemiotriaire is vakjargon uit de breisectoriële semi psychiatrische bilaterale instellingen.....wil gewoon zeggen een steek kwijt :-) :-)


                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

                          Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
                          Gemiotriaire is vakjargon uit de breisectoriële semi psychiatrische bilaterale instellingen.....wil gewoon zeggen een steek kwijt :-) :-)

                          Een beetje rustig hé, het is niet omdat jij er niets van snapt dat ik daarom "een steek kwijt ben" voor we met rotte tomaten (of andere soort vervallen groente) gaan beginnen gooien wou ik dat toch even zeggen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

                            Oorspronkelijk geplaatst door FilmDude Bekijk bericht
                            Een beetje rustig hé, het is niet omdat jij er niets van snapt dat ik daarom "een steek kwijt ben" voor we met rotte tomaten (of andere soort vervallen groente) gaan beginnen gooien wou ik dat toch even zeggen.
                            idd ik begrijp het niet, ik begrijp je posts niet, ik begrijp je reacties niet, ik begrijp je vocabulaire niet en ik begrijp het helemaal niet dat je een beeld post om het er even later weer af te halen....ik zou het heel graag begrijpen (en ik denk dat ik niet alleen ben)....help ons om het te begrijpen
                            Last edited by thaann; 22 november 2016, 16:54.
                            www.lensculture.com/nathan-verstraete

                            Comment


                            • #15
                              Re: Photoday Art& craft modellenshoot van Belgium Digital

                              Oorspronkelijk geplaatst door FilmDude Bekijk bericht
                              Een beetje rustig hé, het is niet omdat jij er niets van snapt dat ik daarom "een steek kwijt ben" voor we met rotte tomaten (of andere soort vervallen groente) gaan beginnen gooien wou ik dat toch even zeggen.
                              Daarmee weten we nog altijd niet, of ik tenminste niet, wat gemiotriaire betekent.
                              Het staat in geen enkele woordenboek en ook niet op het www.
                              Benieuwd of Filmdude zelf wel weet wat dit betekent.
                              Maar ik ben er tamelijk gerust in dat we het nooit gaan weten.......

                              Comment

                              Working...
                              X