Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wonen op z'n Ijslands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wonen op z'n Ijslands

    Woning, hoeve, vakantieverblijf, wie zal het zeggen ? En dit in een koude woeste bergachtige omgeving.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Wonen op z'n Ijslands

    Heel mooi vastgelegd Raymond en zeer geslaagde omzetting, het huis springt eruit
    Goed gekozen om een verticale compo te kiezen, dit versterkt nog de grootsheid van de achterliggende bergen

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Wonen op z'n Ijslands

      De beloning kwam bij het laatste stukje naar beneden scrollen en ik had daardoor veel aandacht voor het landschap boven het huis. Mooi en het desolate waar ik zo van hou.
      Het huis is tenslotte de kers op de taart
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Wonen op z'n Ijslands

        dit is een knappe ,en daar ik ginder ook ben geweest krijg ik het gevoel terug als ik dergelijke huisjes zag ,toen dacht ik wat een zaligheid en rust moet dat hier zijn om te wonen ,maar daaropvolgend kwamen ook de gedachten bij mij op , als je hier zit zo alleen tussen dat woeste landschap in winterperiode met bar guur weer en donkere dagen, wanneer de zon nog met moeite boven de horizon reikt ,dan denk ik dat het romantiseren van dit soort leven er snel van af gaat ,harde mensen zijn het die ijslanders (heb trouwens gelezen dat het de meest hard werkende mensen zijn ,
        even terug naar de basis een geslaagde foto als al deze gevoelen bij mij terug boven komen

        Comment


        • #5
          Re: Wonen op z'n Ijslands

          Het contrast tussen de harde natuur en het idyllische boerderijtje is heel mooi.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Wonen op z'n Ijslands

            Echt een typisch mooi Ijsland beeld...Het huisje geeft inderdaad mooi de grootsheid van het landschap weer en is een hele mooie eyecatcher..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Wonen op z'n Ijslands

              pure van de natuur, en dan die geometrisch strakke vormen en fel witte van de huisjes als contrast. mooi mooi.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Wonen op z'n Ijslands

                Heerlijk contrast!

                Comment

                Working...
                X