Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst en winter in één beeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Herfst en winter in één beeld

    Met het slechte weer wat we nu afgelopen week weer hebben gehad, was vorige week zondag toch wel beetje speciaal.
    Eigenlijk heeft het maar één nacht gevroren, maar was blijkbaar genoeg om het vennetje dicht te doen vriezen.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Herfst en winter in één beeld

    waar is dit gefotografeerd ? Nederlands Limburg ?
    prachtige foto mooi zacht licht over het ijs ,en zoals ik al gewoon ben bij jou die ultieme details in je foto

    Comment


    • #3
      Re: Herfst en winter in één beeld

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      waar is dit gefotografeerd ? Nederlands Limburg ?
      Bedankt voor je fijne reactie Patrick..
      Foto is genomen aan het Bronven dit ligt in het Grenspark de Zoom-Kalmthoutse Heide.
      KLIK voor exacte locatie
      Mag hier graag komen, vind het mooi hoe de boompjes hier vrij in het water staan.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Herfst en winter in één beeld

        Knap dat je die eerste winterse sfeer zo goed hebt weten vast te leggen en weet weer te geven Jos
        Mooie locatie, bedankt voor de link trouwens, mooi gebied lijkt het me daar te zijn

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Herfst en winter in één beeld

          Fijne opname Jos. Hier in de streek heeft het tot heden toe nog niet gevroren. Dank ook voor de kaart en merk dat het gebied aansluit op de Belgische heide ga daar eens komen neuzen bij gelegenheid.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Herfst en winter in één beeld

            Een heel mooi gebied, maar ook de zachtheid ,ondanks het daglicht komt heel fraai tot uiting.
            Het stukje voorin zorgt voor een mooie diepte en uitgangspunt om de foto "in te komen".
            Het "decor" in de verte is een beetje OoF, maar dat hoeft voor deze foto eigenlijk niet anders te zijn.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Herfst en winter in één beeld

              Bedankt allen voor de fijne mooie reacties..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X