Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De 'Sassi' van Matera in detail Bis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De 'Sassi' van Matera in detail Bis


  • #2
    Re: De 'Sassi' van Matera in detail Bis

    Ik ben er nog niet geweest, maar ik denk toch dat je betere detailfoto's moet kunnen maken van dit type bewoning.
    Ware het niet dat je bij je vorige foto's geschreven had dat het woningen zijn die gedeeltelijk in de rotsen zijn uitgehouwen, maar in deze merk ik weinig van bewoning.
    Een stukje muur, een stukje trap, een kolom en daarachter een stukje gevel met dak... maar om dit nu te associëren met woningen in de rotsen uitgehouwen...
    Technisch heb ik anders geen enkele opmerking op deze.

    PS Foto's in portretformaat met 1024 langste zijde zijn hier op het forum heel ambetant om te bekijken wegens het voortdurende nodige scrollen.
    Daarom lijkt hetgeen vroeger gebruikelijk was, nl. 900 langste zijde hier meer aangewezen. Dit ter zijde.

    Comment


    • #3
      Re: De 'Sassi' van Matera in detail Bis

      Bedankt voor het kijken en de reactie
      Bij mij gaat het niet altijd om de woningen ik heb nu al een paar foto's met woningen geplaatst als afwisseling vond ik het een mooie rots structuur omdat ik met wat verbeelding een soort vaas zag en daarboven een wolk
      Er waren heel veel mooie rotsstructeren want dit is de echte natuur maar elk zijn mening mag natuurlijk
      Mvg
      Last edited by mvdd; 18 november 2016, 15:32.

      Comment


      • #4
        Re: De 'Sassi' van Matera in detail Bis

        Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
        Bedankt voor het kijken en de reactie
        Bij mij gaat het niet altijd om de woningen ik heb nu al een paar foto's met woningen geplaatst als afwisseling vond ik het een mooie rots structuur omdat ik met wat verbeelding een soort vaas zag en daarboven een wolk
        Er waren heel veel mooie rotsstructeren want dit is de echte natuur maar elk zijn mening mag natuurlijk
        Mvg
        En gelukkig maar hé Marleen. Maar ik schrijf altijd wat ik zie of meen te zien, en hoe ik een foto ervaar.
        Iemand anders kan er dan ook iets helemaal anders in zien, maar ik spiegel me nooit aan anderen.
        Mijn manier is een foto bekijken en mijn mening in mijn hoofd houden.
        Dan lees ik wat anderen eventueel reeds schreven.
        Ben ik het er mee eens dan schrijf ik dat gewoon.
        Had ik een heel ander idee, dan schrijf ik dat ook.
        Ik ken hier niemand, en dat hoeft ook niet, dat ga ik ook zo houden, en daarom zijn alles BD'ers voor mij gelijk voor de wet... zij die foto's plaatsen toch .

        Comment


        • #5
          Re: De 'Sassi' van Matera in detail Bis

          Ik vind het wel een apart en mooi beeld.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: De 'Sassi' van Matera in detail Bis

            Mooie kleuren, compo - maar geen scherpte (?) - of ligt dat aan mij
            Peter
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X