Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pakwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] pakwerk

    Met vriendelijke groeten,
    Bernus

  • #2
    Re: pakwerk

    verder een leuk beeld maar erg Jammer van de uitsnede... Onderaan veel plaats en bovenaan het hoofd afgesneden... in kleur had het voor mij ook beter gedaan... Showcase is te hoog gegrepen... Misschien heb je soortgelijke foto met een betere compo? dan kan je eventueel een nieuw topic starten met die foto.
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: pakwerk

      Hier had het hoofd er mogen opstaan maar als actiefoto zeer geslaagd. Kan in kleur ook goed zijn doch zwart-wit blijft neutraal rnen blijft men gefocust op de actie.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: pakwerk

        Volg ivm de uitsnede. Zou hem ook graag wel eens in kleur willen zien.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: pakwerk

          Dank je voor de reacties. Ik ga proberen te antwoorden op enkele opmerkingen.
          Ik neem aan dat je benieuwd bent naar de kleurenversie. Dat iemand echter zomaar weet dat de kleurenversie beter is zonder deze gezien te hebben getuigt van van veel klasse. De reden om zw te kiezen ligt aan het feit dat ik de actie wil benadrukken en niet de rode reklameletters op de kleding van de pakwerker , het groene verstek ( links boven) of de gele sticker op de mouw. de aandacht zou te veel naar deze felle kleuren zijn gegaan.
          Wat betreft het afgesneden hoofd: dit staat niet op de foto maar voor mij doet dit geen afbreuk aan de interactie tussen pakwerker en hond. Ik zie niet in wat dat stukje hoofd bijgebracht had aan het beeld. Dat de voorgrond wat plaats geeft is omdat de actie in deze richting gaat. Ik geef wel toe dat ik het hoofd er volledig had opgelaten als dat mogelijk had geweest.
          Wat betreft de opmerking over de compositie: die kan ik helemaal niet volgen. Er zitten verschillende diagonale en evenwijdige lijnen in de foto. Tevens staat het belangrijkste ( de beet van de hond) op een sterk punt.
          Wat betreft showcase of niet: ik sta achter deze foto, juist door de actie en de interactie die op een manier te zien is die zo niet dikwijls in beeld wordt gebracht.
          Met vriendelijke groeten,
          Bernus

          Comment

          Working...
          X