Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bossenaarmolen 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bossenaarmolen 2

    Nu een iets gedurfdere uitvoering.

    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

  • #2
    Re: Bossenaarmolen 2

    Iets te paars naar mijn persoonlijke smaak, komt net wat te onnatuurlijk over. De compositie vind ik dan wel weer mooi.

    Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

    Comment


    • #3
      Re: Bossenaarmolen 2

      De vraag is: Moet het steeds natuurlijk ogen? Als alles natuurlijk moet ogen maakt iedereen steeds dezelfde plaatjes. Mijn vorige post was natuurlijke afwerking. Deze is meer gewaagd.
      Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
      https://500px.com/marnix_photography

      Comment


      • #4
        Re: Bossenaarmolen 2

        Kleuren kunnen voor mij wel, ik durf zelf ook nogal eens wat doen met de schuivertjes
        De compo daarentegen vond ik beter bij de vorige
        Maar ook deze is voor de rest weer prima afgewerkt met een fijne verscherping

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bossenaarmolen 2

          Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
          De vraag is: Moet het steeds natuurlijk ogen? Als alles natuurlijk moet ogen maakt iedereen steeds dezelfde plaatjes. Mijn vorige post was natuurlijke afwerking. Deze is meer gewaagd.
          Vind het fijn en moedig om eens af te wijken en ben het eens dat het niet altijd 'natuurlijk' moet zijn, het is jou foto - jou bewerking en bij een goed buikgevoel moet je daar achterstaan ! Een klein détail wat ik zou verbeteren is het wit onderaan de molen, deze is nu mee in het paarse betrokken.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Bossenaarmolen 2

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Vind het fijn en moedig om eens af te wijken en ben het eens dat het niet altijd 'natuurlijk' moet zijn, het is jou foto - jou bewerking en bij een goed buikgevoel moet je daar achterstaan ! Een klein détail wat ik zou verbeteren is het wit onderaan de molen, deze is nu mee in het paarse betrokken.
            ik vind het ook best geslaagd, de suggestie van g.r. is interessant !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Bossenaarmolen 2

              idd heel mooi en tof om je eigen visie hier te laten zien ,het moet niet altijd de natuurlijke weergave zijn ,ik vind dit knap gedaan

              Comment


              • #8
                Re: Bossenaarmolen 2

                Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
                De vraag is: Moet het steeds natuurlijk ogen? Als alles natuurlijk moet ogen maakt iedereen steeds dezelfde plaatjes. Mijn vorige post was natuurlijke afwerking. Deze is meer gewaagd.
                Idd. Moet volgens mij niet altijd "natuurlijk" zijn. We mogen een beetje creatief zijn .

                Een hele schone trouwens naar mijn bescheiden mening.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment

                Working...
                X