Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

    Mijn windows 10 mailprogramma geeft telkens de melding dat de instellingen voor mijn account verouderd zijn. Ik heb nu al van alles geprobeerd (account herstellen, nieuw wachtwoord etc, niks helpt ook deze site van microsoft heb ik geraadpleegd https://support.office.com/nl-nl/art...9-6ca1fcc110b4 helaas zonder succes. Kan iemand mij helpen? Ik geef bijvoorbeeld bij account herstellen een niçeuw wachtwoord in en sla het dan op. Verder stuur ik naar mezelf een test mail maar dan komt de melding weer dat mijn account verouderd is! Ik zou graag dringend een vlucht met ryan-air boeken voor donderdag maar als mijn mail niet werkt!! krijg ik ook geen bevestigingsmail om ticket af te drukken vrees ik dan.
    Last edited by sensor; 15 november 2016, 17:27.
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

    voor dat dringend geval kan je een gmail adres aanmaken, dan is dat al opgelost.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

      Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
      voor dat dringend geval kan je een gmail adres aanmaken, dan is dat al opgelost.
      ja ok maar ik heb een gmail account maar met een nickname daar kan ik toch geen vlucht mee boeken?
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

        Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
        ja ok maar ik heb een gmail account maar met een nickname daar kan ik toch geen vlucht mee boeken?
        Waarom niet ?


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

          Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
          Waarom niet ?


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
          Ik dacht in het verleden bij on line bestellingen de melding ongeldig mailadres te krijgen bij gebruik van een Gmail.
          Groeten Sensor

          Comment


          • #6
            Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

            Ik zie niet in waarom. Ik zou het toch even uitproberen.


            Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

              Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
              Ik dacht in het verleden bij on line bestellingen de melding ongeldig mailadres te krijgen bij gebruik van een Gmail.
              Onze kinderen zijn zodanig mobiel dat ze uitsluitend met Gmail adressen werken.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                ok ik wil het wel proberen maar intussen werkt mijn windows mail 10 nog steeds niet en ik verwacht daar mails van vrienden. Ermoet toch een oplossing zijn ligt dat misschien aan telenet?? ik heb de modem al geressed.....
                Groeten Sensor

                Comment


                • #9
                  Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!


                  Helpt je dit ?
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                    Het heeft allemaal geen zin, die instellingen staan er....
                    Groeten Sensor

                    Comment


                    • #11
                      Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                      doe het dan gewoon via de website in plaats van via het email programma?
                      Last edited by Tonerider; 15 november 2016, 18:50.

                      Comment


                      • #12
                        Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                        Ik heb intussen op de site van telenet mijn wachtwoord gewijzigd wat correct is verlopen. Dat nieuwe wachtwoord heb ik nu ook in mijn windows mail 10 gezet en opgeslagen. Ik krijg geen melding meer dat mijn account verouderd is. Helaas om te testen reeds verschillende mails naar mezelf gestuurd doch niet aangekomen. Wanneer ik mijn nieuwe wachtwoord controleer in windows 10 (accounts beheren) dan tel ik 16 bolletjes terwijl mijn nieuwe wachtwoord 17 caracters heeft. Opnieuw mijn nieuwe wachtwoord ingevoerd (17 caracters) en opnieuw bij controle wachtwoord slechts 16 caracters en geen mailverkeer! tis om zot van te worden.0... Ik zal morgenvroeg met telenet bellen..
                        Groeten Sensor

                        Comment


                        • #13
                          Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                          doe het dan gewoon via de website in plaats van via het email programma?

                          outlook.com en gewoon daar inloggen
                          outlook doet het ook niet, wanneer ik een gmail naar mijn outlook stuur komt die ook niet aan!
                          Groeten Sensor

                          Comment


                          • #14
                            Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                            Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
                            Het heeft allemaal geen zin, die instellingen staan er....
                            Ben je Telenet klant? Gebruik dan toch gewoon "mijn telenet webmail"
                            Hier wordt reeds jaren geen mail programma meer gebruikt, bijkomend voordeel is dat je ook
                            veel rommel buiten je computer houdt.

                            Comment


                            • #15
                              Re: dringend hulp nodig!windows 10 mail ellende!

                              Dat spel duurt al drie uren...
                              Groeten Sensor

                              Comment

                              Working...
                              X