Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A room with a view

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] A room with a view

    [


    een beetje (zwarte) humor mag ook al eens in "landschappen"


    enjoy

    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: A room with a view

    Je ligt daar inderdaad erg mooi.
    Mooi zwart witje hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: A room with a view

      Inderdaad een mooie heuvelachtige locatie
      Omzetting vind ik persoonlijk nogal grijs

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: A room with a view

        Speciaaltje, maar zeker mooi....Mooie doorkijk op het fraaie landschap..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: A room with a view

          Zeker een plaatsje waard hier ! Je zou er over na kunnen denken om nog een zwaarder gradiënt (drama) in de lucht toe te passen.
          Zwart/wit hoeft zeker niet altijd realistisch te zijn.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: A room with a view

            eerste zicht was ik niet enthousiast, op het tweede zicht ben ik al enthousiaster. Zal maar niet te veel komen kijken, anders wordt ik te enthousiast.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: A room with a view

              Mooi van diepte maar mankeer toch wat meer dramatiek gezien de inhoud.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: A room with a view

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Mooi van diepte maar mankeer toch wat meer dramatiek gezien de inhoud.
                Ja maar toch neen :-) heb room with a view gemaakt eigenlijk om de duizenden "room with a view" foto's aan de kaak te stellen, mensen zitten eens in een hotel met mooi zicht en dan krijg je een "room with a view" foto .... liefst moet alles er nog mooier uitzien dan de werkelijkheid zodat de facebookvrienden toch maar wat verbaast zijn in wat voor weelde ze aan het reizen zijn.... zodoende mijn "room with an eternal view" ;-) .....'k weet ik het kan wreed ambetant uit de hoek komen ;-)
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment


                • #9
                  Re: A room with a view

                  Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
                  Ja maar toch neen :-) heb room with a view gemaakt eigenlijk om de duizenden "room with a view" foto's aan de kaak te stellen, mensen zitten eens in een hotel met mooi zicht en dan krijg je een "room with a view" foto .... liefst moet alles er nog mooier uitzien dan de werkelijkheid zodat de facebookvrienden toch maar wat verbaast zijn in wat voor weelde ze aan het reizen zijn.... zodoende mijn "room with an eternal view" ;-) .....'k weet ik het kan wreed ambetant uit de hoek komen ;-)
                  Ambetant ? Niks van ... als je het maar begrijpelijk en vriendelijk verwoord
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X