Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stad op rotsen gebouwd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stad op rotsen gebouwd


  • #2
    Re: Stad op rotsen gebouwd

    knap gedaan , mooi licht en goede compo

    Comment


    • #3
      Re: Stad op rotsen gebouwd

      Mooi beeld knappe compo en camerastandpunt
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Stad op rotsen gebouwd

        Bedankt voor het kijken en reactie Het was een een prachtige locatie
        Mvg

        Comment


        • #5
          Re: Stad op rotsen gebouwd

          Oorspronkelijk geplaatst door ddavid Bekijk bericht
          knap gedaan , mooi licht en goede compo
          Sluit mij hierbij aan.

          Comment


          • #6
            Re: Stad op rotsen gebouwd

            Volg mijn voorgangers. Alleen had ik deze gespiegeld omdat we nu van rechts naar links gaan kijken wat tegen onze normale kijkrichting is.

            Comment


            • #7
              Re: Stad op rotsen gebouwd

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Volg mijn voorgangers. Alleen had ik deze gespiegeld omdat we nu van rechts naar links gaan kijken wat tegen onze normale kijkrichting is.
              soms kun je dit wel toepassen maar hier vind ik niet, de stad is gebouwd op rotsen, je kan hem langs 2 kanten bekijken elk met hun eigen kijkrichting, voorkant zoals
              op de foto, en ook de achterkant , als ik de foto's elke in dezelfde kijkrichting zet klopt het natuurlijke niet meer.
              MVG

              Comment


              • #8
                Re: Stad op rotsen gebouwd

                Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
                soms kun je dit wel toepassen maar hier vind ik niet, de stad is gebouwd op rotsen, je kan hem langs 2 kanten bekijken elk met hun eigen kijkrichting, voorkant zoals
                op de foto, en ook de achterkant , als ik de foto's elke in dezelfde kijkrichting zet klopt het natuurlijke niet meer.
                MVG
                Dat is juist, maar niemand die het ziet... tenzij je er ook geweest bent en dezelfde foto's genomen hebt .
                Je wil niet weten hoeveel foto's hier op forum geplaatst gespiegeld zijn, en ik heb nog nooit ergens gelezen dat men er de TS op wees.
                Je moet natuurlijk geen foto's gaan draaien van platgelopen plaatsen zoals bvb. Etretat of zo, waar "iedereen" reeds geweest is, of wanneer er teksten/auto's in beeld komen of zo.
                Last edited by Guest17; 13 november 2016, 09:01.

                Comment


                • #9
                  Re: Stad op rotsen gebouwd

                  Je hebt gelijk maar ik heb het er soms moeilijk mee, omdat ik het ook anders gezien heb, als ik dat gespiegeld in mijn fotoalbum plaats en vrienden van ons gaan er volgend jaar naar toe, vind ik dat een beetje bedrog voor hen misschien overdreven van mij maar dat gevoel heb ik
                  mvg

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stad op rotsen gebouwd

                    Mooie compo - de gebouwen vind ik nogal flets overkomen - maar dat zal met de zon te maken hebben denk ik
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment

                    Working...
                    X