Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Icoontje van een SHORTCUT veranderen op een Android tablet ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Icoontje van een SHORTCUT veranderen op een Android tablet ?

    Hier geraak ik écht niet uit.


    Er bestaan wel programma's om de icoontjes van een APP te veranderen, maar ik wil het icoontje van een shortcut personaliseren.
    Zou dat kunnen ?
    Hier een voorbeeld. ( Kiewit te HASSELT.ppsx ) ==> een grijs "anaoniem" icoontje dat ik zou willen personaliseren.

    Last edited by Alfa Centauri; 12 november 2016, 18:54.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Icoontje van een SCHORTCUT veranderen op een Android tablet ?

    Nova launcher aanschaffen Marc ...... daar zitten alle mogelijkheden in die je maar kan indenken..... ik werk er al jaren mee.....icoon van shortcuts veranderen is een fluitje van een cent.....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Icoontje van een SHORTCUT veranderen op een Android tablet ?

      Inderdaad !!! Uitgetest en goed bevonden !
      Dank U, Francis !!!

      Vraagje: kan je allen maar "ikoontjes kiezen" die je via de app-store haalt, of kan je ook zélf ikoontjes aanmaken ?

      Enne: wat is het verschil tussen de free versie en de betalende ?
      Last edited by Alfa Centauri; 12 november 2016, 18:54.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Icoontje van een SCHORTCUT veranderen op een Android tablet ?

        Met een ander programma op pc kan je iconen maken en bewaren op je smartphone en die moet je normaal gesproken ook kunnen gebruiken dan.....
        Wat de betaalde versie betreft......ik gebruik die al zo lang dat ik echt niet meer weet wat de beperkingen waren in de gratis versie....
        De grootte van het raster waar je kan bepalen hoeveel iconen er op 1 scherm kunnen is een extra functie denk ik.....
        Wat ik wel nog weet is dat de mogelijkheden ineens zo groot worden dat je in het begin het overzicht wel even kwijt bent.
        Voor mij persoonlijk de beste aankoop ooit in de Playstore.....het is een functie waar je als iphone gebruiker enkel maar kan van dromen.....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Icoontje van een SCHORTCUT veranderen op een Android tablet ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Met een ander programma op pc kan je iconen maken en bewaren op je smartphone en die moet je normaal gesproken ook kunnen gebruiken dan.....
          Wat de betaalde versie betreft......ik gebruik die al zo lang dat ik echt niet meer weet wat de beperkingen waren in de gratis versie....
          De grootte van het raster waar je kan bepalen hoeveel iconen er op 1 scherm kunnen is een extra functie denk ik.....
          Wat ik wel nog weet is dat de mogelijkheden ineens zo groot worden dat je in het begin het overzicht wel even kwijt bent.
          Voor mij persoonlijk de beste aankoop ooit in de Playstore.....het is een functie waar je als iphone gebruiker enkel maar kan van dromen.....
          Thx, ik denk wel dat ik het zal aankopen dan. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment

          Working...
          X