Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steven De Bruyn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Steven De Bruyn

    Steven De Bruyn tijdens 50 jaar viering bestaan van de Banana Peel in Ruislede.

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Steven De Bruyn

    geen slechte, maar mist iets van emotie of spanning om het echt interessant te maken.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Steven De Bruyn

      Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
      geen slechte, maar mist iets van emotie of spanning om het echt interessant te maken.
      ik volg hier, het beeld is niet echt boeiend.

      Comment


      • #4
        Re: Steven De Bruyn

        Mondharmonica muzikanten zijn niet zo spectaculair als gitaarspelers of drummers. Het kan hoor, maar ze bewegen minder.

        Comment


        • #5
          Re: Steven De Bruyn

          Oorspronkelijk geplaatst door deeznvandiksmude Bekijk bericht
          Mondharmonica muzikanten zijn niet zo spectaculair als gitaarspelers of drummers. Het kan hoor, maar ze bewegen minder.
          Dat is vaak zo maar zeker niet altijd. Als het zo is dan moet je dat goed maken met oogcontact, interactie, emotie,... om toch een boeiend beeld te bekomen. Om je een idee te geven van wat ik bedoel de 'rhythm junks' en Steven Troch. Natuurlijk is elk optreden anders en krijg je niet overal de zelfde opportuniteiten.

          Comment


          • #6
            Re: Steven De Bruyn

            Dat is juist, tijdens mijn laatste optreden dat ik deed lette ik daar ook op om meer actie foto's te nemen. Steven Troch ken ik persoonlijk, en ik hoop dat ik er eens bij kan zijn tijdens een optreden.

            Comment

            Working...
            X